// شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱

راهنمای چالش های فصل هفتم بازی Fortnite | هفته هشتم

چالش‌های هفته هشتم از فصل هفتم بازی Fortnite در دسترس قرار گرفته‌اند و در این مطلب نگاهی به آن‌ها خواهیم داشت. 

در فصل‌های گذشته، معمولا چند روز میان پایان فصل فعلی و شروع فصل آینده Fortnite زمان بود. این در حالی است که با پایان فصل ششم بازی Fortnite، بلافاصله فصل هفتم آغاز شد. حال چالش‌های هفته هشتم از فصل هفتم Fortnite در دسترس قرار گرفته‌اند که در این هفته شاهد پیدا کردن ستاره‌ی مخفی و آسیب‌رساندن به‌دشمنان از طریق وسیله نقلیه هستیم. چالش‌های هفتگی بازی فورتنایت در روزهای پنجشنبه ساعت ۵:۳۰ به وقت ایران در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و در ادامه می‌توانید چالش‌های هفته هشتم را مشاهده کنید.

چالش‌های هفته هشتم از فصل هفتم فورتنایت

چالش‌های تمامی بازیکنان

  • Place a Cozy Campfire or Launch Pad in DIfferent Matches (استفاده از آیتم های خاص/سه عدد)
  • Build Stractures (ساخت و ساز/۲۵۰ سازه)
  • Search Between a Mysterious Hatch, a Giant Rock Lady and a Precarious Flatbed (پیدا کردن ستاره مخفی/یک عدد/درجه سختی Hard)

چالش‌های دارندگان بتل‌پس

  • Stage 1: Visit Paradise Palms and Salty Springs in a Single Match (بازدید از محیط‌های خاص/سه بخش)
  • Search Chests at Shifty Shafts or Lonely Lodge (پیدا کردن صندوق/هفت عدد)
  • Deal Damage to Opponents While Riding in a Vehicle (آسیب رساندن به‌سایر بازیکنان/ درجه سختی Hard/میزان آسیب رسانی ۱۰۰)
  • Explosive Weapon Eliminations (کشتن سایر بازیکنان/درجه سختی Hard/ سه نفر)

بازیکنان فورتنایت در اولین چالش از هفته هشتم و فصل هفتم باید از آیتم کمپ‌فایر یا لانچ پد استفاده کنند. لانچ پد‌ آیتمی است که از طریق آن می‌توانید مسافت زیادی را به‌هوا بپرید و به‌راحتی و ساده‌تر از آیتم کمپ‌فایر یافت می‌شود. یادتان باشد که در سه بازی باید از این آیتم‌ها استفاده کنید؛ به‌عبارتی هر بازی یک آیتم. این در حالی است که بازیکنان در دومین چالش خود، باید به‌سراغ ساخت و ساز بروند. در جریان این چالش بازیکنان Fortnite باید ۲۵۰ سازه مختلف را بسازند. تنها کافی است تعدادی چوب، آجر یا آهن را پیدا و شروع به ساخت دیوار و سایر موارد کنید.

کاربرانی که بتل‌پس بازی فورتنایت را خریداری کرده‌اند، در اولین چالش مخصوص‌شان در هفته هشتم از فصل هفتم باید از ۶ محیط خاص دیدن کنند. این محیط‌ها به‌صورت یک چالش سه بخشی در نظر گرفته شده است. در اولین بخش باید از دو محیط Paradise Palms و Salty Springs، در دومین بخش باید از Junk Junction و Loot Lake و در آخرین بخش هم باید از Hunted Hills و Wailing Woods دیدن کنید. یادتان باشد که از هر دو مسیر باید در یک بازی دیدن کنید. همانند اکثر هفته‌ها، چالش پیدا کردن هفت صندوق هم برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. کاربران بتل‌پس باید هفت صندوق را در Shifty Shafts یا Lonely Lodge پیدا کنند. همچنین می‌توانید به‌صورت ترکیبی صندوق‌های خود را در این دو محیط جمع‌آوری کنید. سومین چالش از هفته هشتم یک چالش جدید و جالب است. در جریان این چالش بازیکنان باید از طریق یکی از وسایل نقلیه بازی به‌سایر بازیکنان آسیب وارد کنند. یادتان باشد که خودتان باید راننده/خلبان باشید. در آخرین چالش هم باید از طریق سلاح‌های انفجاری نظیر راکت لانچر یا RPG سه عدد از بازیکنان را از بین ببرید.

چالش Visit All Expedition Outposts

تمامی کاربران بازی Fortnite در آخرین چالش هفته هشتم خود باید از طریق سرنخ‌هایی که در دسترس‌شان قرار داده شده است، ستاره‌ی مخفی را به‌دست بیاورند. ستاره‌ی مخفی هفته هشتم از فصل هفتم فورتنایت در نزدیکی منطقه‌ی Wailing Woods قرار دارد. در ادامه می‌توانید ویدیو مربوط به این ستاره را در زومجی مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

طبق سنت همیشه پس از پایان چالش‌های هفته هشتم، Secret ‌Banner انتهای بازی را می‌توانید پیدا کنید که در منطقه‌ی Frosty Flights قرار دارد. در ادامه با مشاهده‌ی ویدیو در نظر گرفته شده، می‌توانید محل دقیق بنر مورد نظر را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده