// جمعه, ۲۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱

راهنمای چالش های فصل هفتم بازی Fortnite | هفته دوم

فصل هفتم بازی Fortnite در روز پنجشنبه ۱۵ آذر ماه در دسترس قرار گرفت و در این مطلب راهنمای دریافت چالش‌های هفته دوم آن را به‌اشتراک گذاشته‌ایم. 

در فصل‌های گذشته، معمولا چند روز میان پایان فصل فعلی و شروع فصل آینده زمان بود. این در حالی است که با پایان فصل ششم بازی Fortnite، بلافاصله فصل هفتم آغاز شد. حال چالش‌های هفته دوم از فصل هفتم بازی فورتنایت در دسترس قرار گرفته اند که از قضا بسیار هم ساده هستند. چالش‌های هفتگی بازی فورتنایت در روزهای پنجشنبه ساعت ۵:۳۰ به وقت ایران در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و در ادامه می‌توانید چالش‌های هفته دوم را مشاهده کنید.

چالش‌های هفته دوم فصل هفتم فورتنایت

چالش‌های تمامی بازیکنان

  • Search a Chest in Different Named Locations (برداشتن صندوق/هفت عدد)
  • Damage Opponents with Different Types of Weapons (آسیب‌رساندن با سلاح‌های مختلف/پنج مورد)
  • Eliminate Opponents in Snobby Shores or Fatal Fields (از بین بردن سه نفر/درجه سختی Hard)

چالش‌های دارندگان بتل‌پس

  • Stage 1: Visit Snobby Shores and Pleasent Park in a Single Match (بازدید از محیط‌های خاص/سه بخش/دو محیط)
  • Play the Sheet Music on the Pianos near Pleasent Park and Lonely Lodge (پیانو زدن/دو مورد)
  • Complete in a Dance Off at an Abandoned Mansion (رقابت در رقصیدن/درجه سختی Hard/ یک مورد)
  • Eliminate an Opponents from at least 50m Away (کشتن دشمنان از فاصله‌ای خاص/درجه سختی Hard/ یک نفر)

در جریان اولین چالش، بازیکنان بازی فورتنایت باید هفت صندوق را باز کنند. البته این صندوق‌ها باید در هفت محیط اسم‌دار بازی (نظیر Lonely Lodge) باز شوند و در هر محیط، تنها یک صندوق را می‌توانید باز کنید. به‌عبارتی برای کسب این چالش به هفت محیط نیاز دارید. در دومین چالش باید از طریق گونه‌های مختلف سلاح‌های بازی، به‌سایر بازیکنان آسیب برسانید؛ برای مثال اسالت، SMG، تک تیرانداز، کلت و شاتگان. کاربرانی که بتل‌پس را خریداری نکرده‌اند، در جریان آخرین چالش هفته‌ی هفتم خود باید سه نفر را در یکی از محیط‌های Fatal Fields یا Snobby Shores بکشند.

بازیکنان بازی Fortnite که بتل‌پس را خریداری کرده‌اند، در اولین چالش خود باید در هر بازی از دو محیط دیدن کنند. دو محیط اول‌ Snobby Shores و Pleasent Park است که فاصله‌ی نسبتا کمی با یکدیگر دارند. رفته رفته در دو بخش بعدی این چالش، فاصله‌ی محیط‌ها بیشتر می‌شوند تا بازیکنان به‌چالش کشیده شوند. در این میان اشاره کنم که اگر یک هواپیما داشته باشید، در کمترین زمان و به‌سادگی می‌توانید این چالش‌ها را کسب کنید. در چهارمین چالش هم باید یکی از بازیکنان بازی را حداقل از فاصله‌ی ۵۰ متری از بین ببرید. بهترین بخش برای کسب این چالش، حالت Team Rumble است که همان حالت Team Deathmatch است.

چالش Play the Sheet Music on the Pianos near Pleasent Park and Lonely Lodge

در جریان دومین چالش، یک مینی گیم رقابتی برای بازیکنانی که بتل‌پس را خریداری کرده‌اند، در نظر گرفته شده است. بازیکنان فورتنایت در جریان این مینی‌گیم باید وارد عمارتی شوند که نزدیکی منطقه‌ی Lonely Lodge قرار دارد. حال دو بازیکن باید در زمانی مخصوص روی خانه‌هایی که روشن می‌شوند، برقصند. شخصی که بتواند زودتر این کار را انجام بدهد، امتیاز بیشتری کسب می‌کند و برنده مینی گیم می‌شود.

چالش‌های هفته دوم فصل هفتم فورتنایت

چالش‌های هفته دوم فصل هفتم فورتنایت

چالش Complete in a Dance Off at an Abandoned Mansion

کاربران بتل‌پس در سومین چالش باید به‌سراغ پیانوهایی بروند که در فصل گذشته نحوه نواختن موسیقی از طریق‌ آن‌ را یاد گرفته بودند. البته این چالش کمی متفاوت است، اما ساختار نواختن آهنگ، همانند قبل است و با راه رفتن روی مکان‌های مورد نظر می‌توانید آهنگ بنوازید. حال دو پیانو در این چالش برای بازیکنان تعبیه شده است که با مراجعه به ‌آن‌ها و نواختن آهنگ مورد نظر، می‌توانید چالش مربوطه را کسب کنید.

چالش‌های هفته دوم فصل هفتم فورتنایت

چالش‌های هفته دوم فصل هفتم فورتنایت

طبق سنت همیشه پس از پایان چالش‌های هفته دوم، بنر مخفی را می‌توانید پیدا کنید که بنر هفته‌ی دوم، در منطقه‌ی Frosty Flights و خانه‌ای که در زیر می‌بینید، قرار داده شده است. در ادامه‌ تصویر دقیق آن را مشاهده خواهید کرد.

چالش‌های هفته دوم فصل هفتم فورتنایت


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده