// جمعه, ۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۹

راهنمای چالش های فصل هفتم بازی Fortnite | هفته هفتم

چالش‌های هفته هفتم از فصل هفتم بازی Fortnite در دسترس قرار گرفته‌اند و در این مطلب نگاهی به آن‌ها خواهیم داشت. 

در فصل‌های گذشته، معمولا چند روز میان پایان فصل فعلی و شروع فصل آینده Fortnite زمان بود. این در حالی است که با پایان فصل ششم بازی Fortnite، بلافاصله فصل هفتم آغاز شد. حال چالش‌های هفته هفتم از فصل هفتم فورتنایت در دسترس قرار گرفته‌اند که در این هفته شاهد چالش‌هایی با محوریت بازدید از محیط‌های مختلف هستیم. چالش‌های هفتگی بازی فورتنایت در روزهای پنجشنبه ساعت ۵:۳۰ به وقت ایران در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و در ادامه می‌توانید چالش‌های هفته هفتم را مشاهده کنید.

راهنمای فصل هفتم و هفته هفتم بازی فورتنایت

چالش‌های تمامی بازیکنان

  • Visit All Expedition Outposts (بازدید از تمامی محیط‌های Expedition/هفت عدد)
  • Use a Rift or Rift-To-Go in DIfferent Matches (استفاده از آیتم/سه بار)
  • Pistol Elimination (از بین بردن دشمن/سه نفر/درجه سختی Hard)

چالش‌های دارندگان بتل‌پس

  • Stage 1: Land at Salty Springs (بازدید از محیط‌های خاص/پنج بخش)
  • Search Chests at Loot Lake or Frosty Flights (پیدا کردن صندوق/هفت عدد)
  • Destroy Flying X-4 Stormwings (از بین بردن هواپیما/ درجه سختی Hard/یک عدد)
  • Stage 1: Damage Opponents in a Single Match (آسیب رساندن به‌دشمنان/درجه سختی Hard/ سه بخش)

بازیکنان بازی Fortnite در دومین چالش خود باید به‌سراغ ریفت‌های داخل بازی بروند. در این چالش باید در سه بازی از سه ریفت (هر بازی یک ریفت) استفاده کنید. همچنین اگر در نزدیکی خود ریفت‌ها را مشاهده نکردید، می‌توانید از آیتم Rift-To-Go استفاده کنید. معمولا در نزدیکی منطقه‌ی Paradise Palms و همچنین Hunted Hills، ریفت‌های مختلفی قرار داده شده است و دریافت این چالش شما را به‌زحمت نمی‌اندازد. کاربران فورتنایت در آخرین چالش عمومی خود باید از طریق سلاح کلت سه بازیکن دیگر را از میان بردارند. می‌توانید با مراجعه به‌حالت Team Rumble و پیدا کردن یک کلت چالش ذکر شده را به‌سادگی کسب کنید.

این در حالی است که کاربران بتل‌پس در اولین چالش مخصوص به خودشان باید یک چالش پنج مرحله‌ای را پشت سر بگذارند. در این چالش باید در هر دور از بازی کردن‌تان در یک محیط که برای شما در نظر گرفته شده است، فرود بیایید. در دومین چالش هم باید به‌سراغ صندوق‌های معروف و طلایی رنگ بازی بروید. در این چالش بازیکنان در یکی از دو منطقه‌ی Loot Lake یا Frosty Flights می‌توانند صندوق‌های خود را باز کنند (البته می‌توانید به‌صورت ترکیبی هم این کار را انجام بدهید). پیشنهاد می‌شود در Frosty Flights این کار را انجام بدهید، زیرا صندوق‌های متعددی در این منطقه قرار داده شده است. سومین چالش از هفته هفتم فصل هفتم Fortnite، چالشی است که سبب می‌شود مخاطب در ابتدا فکر کند با یک چالش سخت روبه‌رو است. در اینجا باید هواپیماهای بازی را در هوا منفجر کنید. شاید در ظاهر سخت باشد، اما می‌توانید خودتان سوار یک هواپیما بشوید و آن را به بالاترین حد ممکن هدایت کنید. سپس از آن خارج شوید و پس از فرود آمدن سریعا آن را منفجر کنید (یادتان باشد که هواپیما نباید به‌زمین برخورد کند). آخرین چالش هفته هفتم هم یک چالش سه‌بخشی است که در جریان آن بازیکنان بتل‌پس باید در سه‌مرحله‌ی مختلف میزان آسیب‌های متفاوتی را به سایر بازیکنان وارد کنند.

چالش Visit All Expedition Outposts

در اولین چالش تمامی کاربران در هفته هفتم از فصل هفتم بازی فورتنایت، کاربران باید از Expedition Outpostهای بازی دیدن کنند. در واقع این محیط‌ها، مکان‌هایی هستند که یک پایگاه قرمز رنگ در آنجا تعبیه شده است و کنارشان هواپیماهای بازی را مشاهده می‌کنید. در ادامه می‌توانید ویدیو مربوط به هفت پایگاه Expedition را در زومجی مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

طبق سنت همیشه پس از پایان چالش‌های هفته هفتم، Secret Battle Star انتهای بازی را می‌توانید پیدا کنید که در منطقه‌ی Polar Peak قرار دارد. در ادامه با مشاهده‌ی ویدیو در نظر گرفته شده، می‌توانید محل دقیق بتل استار مورد نظر را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده