// جمعه, ۱۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱

راهنمای چالش های فصل هفتم بازی Fortnite | هفته پنجم

چالش‌های هفته پنجم از فصل هفتم بازی Fortnite در دسترس قرار گرفته‌اند و در این مطلب نگاهی به آن‌ها خواهیم داشت. 

در فصل‌های گذشته، معمولا چند روز میان پایان فصل فعلی و شروع فصل آینده Fortnite زمان بود. این در حالی است که با پایان فصل ششم بازی Fortnite، بلافاصله فصل هفتم آغاز شد. حال چالش‌های هفته پنجم از فصل هفتم بازی Fortnite در دسترس قرار گرفته‌اند که در این هفته شاهد چالش از بین بردن سازه‌های سایر بازیکنان در بازی هستیم. چالش‌های هفتگی بازی فورتنایت در روزهای پنجشنبه ساعت ۵:۳۰ به وقت ایران در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و در ادامه می‌توانید چالش‌های هفته پنجم را مشاهده کنید.

چالش‌های هفته پنجم از فصل هفتم فورتنایت

چالش‌های تمامی بازیکنان

  • Step 1: Land at Polar Peak (فرود آمدن در محیط‌های خاص/پنج بخش)
  • Deal Damage to Opponents Structures (آسیب رساندن به سازه‌های سایر بازیکنان/میزان آسیب‌رسانی ۵۰۰۰)
  • Suppressed Weapon Eliminations (از بین بردن دشمن/سه نفر/درجه سختی Hard)

چالش‌های دارندگان بتل‌پس

  • Stage 1: Dance on Top of a Water Tower (رقصیدن در محیط‌های خاص/سه بخش)
  • Search Chests at Wailing Woods or Paradise Palms (باز کردن صندوق/هفت عدد)
  • Search Between a Giant Rock Man, a Crowned Tomato and a Encircled Tree (پیدا کردن ستاره مخفی/ درجه سختی Hard)
  • Eliminate an Opponent from Closer than 5m away (از بین بردن سایر بازیکنان/درجه سختی Hard/ سه نفر)

در جریان چالش‌های هفته پنجم از فصل هفتم فورتنایت، تمامی کاربران در اولین چالش خود باید در محیط‌های مشخصی فرود آیند. در کل پنج محیط در قالب یک چالش پنج بخشی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. این در حالی است که در دومین چالش، باید به‌ساخت و ساز سایر بازیکنان بازی آسیب وارد کنید. در جریان حالت Team Rumble یا حتی حالت اصلی Fortnite به‌سادگی می‌توانید این چالش را کسب کنید. آخرین چالش تمامی کاربران هم به‌کشتن سایر بازیکنان مربوط می‌شود. در جریان این چالش باید از سلاح‌هایی که صداخفه‌کن دارند استفاده کنید.

کاربرانی که بتل‌پس بازی Fortnite را خریداری کرده‌اند، در دومین چالش خود باید هفت صندوق مختلف را باز کنند. برای سهولت کار گفته شده است که در منطقه‌ی Wailing Woods یا Paradise Palms می‌توانید این کار را انجام بدهید. همچنین می‌توانید به‌صورت ترکیبی بعضی از صندوق‌های خود را در Paradise Palms و بعضی دیگر را در Wailing Woods باز کنید. در جریان آخرین چالش هم باید سایر بازیکنان بازی را از میان بردارید. البته در توضیحات آمده است که باید فاصله‌ی بین‌تان حداکثر ۵ متر باشد. از این رو سعی کنید از طریق سلاح شاتگان و در فاصله‌ی بسیار کمی، بازیکن روبه‌روی خود را بکشید.

چالش Stage 1: Dance on Top of a Water Tower

در هفته پنجم از فصل هفتم بازی Fortnite، بازیکنان باید در بالای سه محل معین در محیط‌های مختلف برقصند. اولین محیط در نظر گرفته شده برای بازیکنان Retails Row و در ادامه Lonely Lodge و Frosty Flight است. در ادامه می‌توانید ویدیو مربوط به سه بخش در نظر گرفته شده برای چالش مورد نظر را در زومجی مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

چالش Search Between a Giant Rock Man, a Crowned Tomato and a Encircled Tree

یکی از چالش‌های هفته پنجم بازی فورتنایت مربوط به پیدا کردن ستاره مخفی با استفاده از سرنخ‌هایی می‌شود که برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. با توجه به سرنخ‌های در نظر گرفته شده، می‌توانید ستاره‌ی مخفی را در نزدیکی محیط Tomato Temple پیدا کنید. در ادامه با مشاهده‌ی ویدیو در نظر گرفته شده می‌توانید محل دقیق ستاره مخفی این هفته را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

طبق سنت همیشه پس از پایان چالش‌های هفته پنجم، Battle Star انتهای بازی را می‌توانید پیدا کنید که این ستاره در یک غار در نزدیکی منطقه Happy Hamlet قرار داده شده است. در ادامه با مشاهده‌ی ویدیو در نظر گرفته شده، می‌توانید محل دقیق این ستاره را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده