// جمعه, ۳۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱

راهنمای چالش های فصل هفتم بازی Fortnite | هفته سوم

فصل هفتم بازی Fortnite در روز پنجشنبه ۱۵ آذر ماه در دسترس قرار گرفت و در این مطلب راهنمای دریافت چالش‌های هفته سوم آن را به‌اشتراک گذاشته‌ایم. 

در فصل‌های گذشته، معمولا چند روز میان پایان فصل فعلی و شروع فصل آینده زمان بود. این در حالی است که با پایان فصل ششم بازی Fortnite، بلافاصله فصل هفتم آغاز شد. حال چالش‌های هفته سوم از فصل هفتم بازی فورتنایت در دسترس قرار گرفته‌اند که از چالش‌های متفاوتی هستند و یک چالش قدیمی هم به بازی اضافه شده است. چالش‌های هفتگی بازی فورتنایت در روزهای پنجشنبه ساعت ۵:۳۰ به وقت ایران در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و در ادامه می‌توانید چالش‌های هفته سوم را مشاهده کنید.

چالش‌های هفته سوم از فصل هفتم

چالش‌های تمامی بازیکنان

  • Ride a Zipline in Different Matches (استفاده از زیپلاین/پنج بار)
  • Stage 1: Land at Lonely Lodge (فرود آمدن در محیط‌های مختلف/پنج بخش)
  • Legendary Weapon Eliminations (از بین بردن دشمن/دو نفر/درجه سختی Hard)

چالش‌های دارندگان بتل‌پس

  • Search Chests at Polar Peak or Tomato Temple (پیدا کردن صندوق/هفت عدد)
  • Ring a Dorebell in Different Named Location in a Single Match (به‌صدا در آوردن زنگ در/دو بار)
  • Search Between Three Ski Lodges (پیدا کردن ستاره مخفی/ یک عدد)
  • Stage 1: Deal Damage with Shotguns to Opponents (آسیب‌رساندن به دشمنان/درجه سختی Hard/ میزان آسیب‌رسانی ۵۰۰)

تمامی بازیکنان بازی فورتنایت در اولین چالش خود باید به‌سراغ زیپلاین‌های بازی بروند. در اینجا باید از پنج زیپلاین در پنج بازی مختلف استفاده کنید. به‌عبارتی در هر بازی یک زیپلاین تا بتوانید این چالش را از آن خود کنید. در جریان دومین چالش، یک چالش چند بخشی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. بازیکنان Fortnite باید در پنج بخش مختلف در محیط‌هایی که ذکر می‌شود، فرود آیند. این در حالی است که در سومین و آخرین چالش تمامی کاربران، چالش کشتن دشمنان در نظر گرفته شده است. البته در اینجا باید از طریق سلاح‌های لجندری (زرد رنگ) این کار را انجام بدهید. لازم به ذکر است که Turret هم جزو سلاح‌های لجندری و این چالش به‌حساب می‌آید.

بازیکنانی که بتل‌پس بازی فورتنایت را خریداری کرده‌اند، در اولین چالش خود باید هفت صندوق را پیدا کنند. حال می‌توانید به‌سراغ محیط Polar Peak یا Tomato Temple بروید و هفت صندوق را باز کنید. پیشنهاد می‌کنم محیط Polar Peak را انتخاب کنید، زیرا صندوق‌های بیشتری در این محیط قرار دارند. در دومین چالش هم بازیکنان Fortnite باید در یک بازی زنگ درب یک خانه را در دو محیط دارای اسم (مثل Pleasent Park) به‌صدا در آورند. بهترین گزینه برای دریافت این چالش Retails Row و Salty Springs است. در آخرین چالش هم باید به سایر بازیکنان آسیب وارد کنید. در واقع در جریان این چالش سه بخشی، در اولین مرحله باید از طریق سلاح شاتگان، سپس سلاح کلت و در نهایت تک تیرانداز به سایر بازیکنان آسیب وارد کنید. میزان آسیب در نظر گرفته شده برای این چالش، ۲۰۰ است.

چالش Search Between Three Ski Lodges

یکی از چالش‌های دو فصل پیش بازی فورتنایت این بود که بازیکنان از طریق سرنخ‌ها یا نقشه‌ای که در یک محیط مشخص قرار داده شده است، ستاره‌ی مخفی بازی را پیدا کنند. حال در فصل هفتم و هفته سوم هم این چالش مجددا در دسترس بازیکنان قرار داده شده است. با توجه به سرنخ‌های نوشته شده بازیکنان باید به‌سراغ کلبه‌ای که پایین منطقه‌ی Polar Peak قرار دارد، بروند. در ادامه می‌توانید تصویر دقیق ستاره‌ی مخفی را روی نقشه‌ی بازی مشاهده کنید.

چالش‌های هفته سوم از فصل هفتم

چالش‌های هفته سوم از فصل هفتم

طبق سنت همیشه پس از پایان چالش‌های هفته سوم، ستاره‌ی انتهایی بازی را می‌توانید پیدا کنید که این ستاره در منطقه‌ی Frosty Flights و یکی از انبارهای بازی قرار دارد. با ورود به این انبار روی اولین قفسه سمت چپ بروید و ستاره‌ی مورد نظر را بردارید. محل دقیق این ستاره روی نقشه‌ی بازی Fortnite در زیر قرار داده شده است.

چالش‌های هفته سوم از فصل هفتم

چالش‌های هفته سوم از فصل هفتم


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده