// جمعه, ۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱

راهنمای چالش های فصل هفتم بازی Fortnite | هفته ششم

چالش‌های هفته ششم از فصل هفتم بازی Fortnite در دسترس قرار گرفته‌اند و در این مطلب نگاهی به آن‌ها خواهیم داشت. 

در فصل‌های گذشته، معمولا چند روز میان پایان فصل فعلی و شروع فصل آینده فورتنایت زمان بود. این در حالی است که با پایان فصل ششم بازی Fortnite، بلافاصله فصل هفتم آغاز شد. حال چالش‌های هفته ششم از فصل هفتم بازی Fortnite در دسترس قرار گرفته‌اند که در این هفته شاهد پیدا کردن آیتم‌های قندیل بسته‌ای در نقاط مختلف هستیم. چالش‌های هفتگی بازی فورتنایت در روزهای پنجشنبه ساعت ۵:۳۰ به وقت ایران در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و در ادامه می‌توانید چالش‌های هفته ششم را مشاهده کنید.

چالش‌های هفته ششم از فصل هفتم فورتنایت

چالش‌های تمامی بازیکنان

  • Search Ammo Box in Different Named Locations (پیدا کردن جعبه مهمات/هفت عدد)
  • Search Chilly Gnomes (پیدا کردن کوتوله‌های یخ‌زده/هفت عدد)
  • Eliminate Opponents in Lucky Landing or Tilted Towers (از بین بردن دشمن/سه نفر/درجه سختی Hard)

چالش‌های دارندگان بتل‌پس

  • Stage 1: Visit Polar Park and Tilted Towers in a Single Match (دیدن کردن از محیط‌های خاص/سه بخش)
  • Slide an Ice Puck Over 150m in a Single Throw (پرتاب آیتم/یک بار)
  • Stage 1: Deal Damage With SMGs to Opponents (آسیب رساندن به‌دشمنان/ درجه سختی Hard/میزان آسیب‌رسانی ۲۰۰)
  • Deal Damage with Different Weapongs in a Single Match (آسیب رساندن با سلاح‌های مختلف/درجه سختی Hard/ پنج اسلحه)

مقاله‌های مرتبط:

بازیکنان بازی فورتنایت در اولین چالش خود باید در هفت منطقه‌ی بازی جعبه‌های مهمات را باز کنند. توجه داشته باشید که جعبه‌های مهمات را باید در محیط‌های اسم‌دار بازی مثل Tilted Towers باز کنید. این در حالی است که در سومین چالش، از بین بردن سایر بازیکنان برای شما در نظر گرفته شده است. بازیکنان می‌توانند در محیط Tilted Towers یا Lucky Landing سه‌نفر را بکشند. از آن‌جایی که Tilted Towers محیط شلوغی است، می‌توانید به‌سادگی این چالش را در محیط ذکر شده کسب کنید.

کاربرانی که بتل‌پس بازی Fortnite را خریداری کرده‌اند، در اولین چالش خود با یک چالش سه مرحله‌ای مواجه خواهند شد. در اولین مرحله باید از دو محیط Polar Park و Tilted Towers در یک بازی دیدن کنید. بهترین راه این است که یک هواپیما یا وسیله نقلیه بردارید و سریعا از این محیط‌ها عبور کنید. در جریان سومین چالش هم یک چالش سه مرحله‌ی دیگر برای بازیکنان تدارک دیده شده است. در این چالش ابتدا باید با سلاح SMG و در مراحل بعدی با سلاح‌های خانواده Assault و بمب‌های بازی به دشمنان آسیب وارد کنید. میزان آسیب‌رسانی در هر مرحله ۲۰۰ است. آخرین چالش هم به آسیب‌رساندن به‌سایر دشمنان مربوط می‌شود. یادتان باشد در این چالش باید در یک بازی با پنج سلاح مختلف به‌دشمنان آسیب وارد کنید و میزان آسیب‌رسانی مهم نیست. در حالت دیسکو به‌سادگی می‌توانید این چالش را کسب کنید.

چالش Search Chilly Gnomes

در هفته ششم یک مینی گیم جالب برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. در جریان این ویدیو باید هفت کوتوله یخ‌زده را در گوشه و کنار نقشه‌ی Fortnite پیدا کنید. این چالش بازیکنان را یاد هفت کوتوله سفید برفی می‌اندازد و از نظر ظاهر هم شباهت‌هایی به یکدیگر دارند. در ادامه می‌توانید ویدیو مربوط به هفت کوتوله را در زومجی مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

چالش Slide an Ice Puck Over 150m in a Single Throw

بازیکنان می‌توانند این چالش را به‌روش‌های مختلفی بگیرند، اما ساده‌ترین روش این است که آیتم Ice Puck را از ارتفاع به زمین پرتاب کنید. در ادامه با مشاهده‌ی ویدیو در نظر گرفته شده می‌توانید نحوه‌ی انجام این کار را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

طبق سنت همیشه پس از پایان چالش‌های هفته ششم، Secret Banner انتهای بازی را می‌توانید پیدا کنید که این بنر در محیط کویری بازی قرار داده شده است. در ادامه با مشاهده‌ی ویدیو در نظر گرفته شده، می‌توانید محل دقیق بنر مورد نظر را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده