نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۹

آهنگسازان سریال Watchmen معرفی شدند

شبکه HBO رسما آهنگسازان موسیقی متن سریال Watchmen (واچمن) را رسما تایید و معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه HBO سازندگان موسیقی متن سریال Watchmen را رسما تایید و معرفی کرده است. آتیکوس راس و ترنت رزنر وظیفه ساخت موسیقی متن این سریال را بر عهده گرفته‌اند. این دو بیشتر برای ساخت موسیقی متن فیلم The Social Network (شبکه اجتماعی) به کارگردانی دیوید فینچر که در سال ۲۰۱۰ اکران شد، شناخته‌ شده‌اند که برای ساخت آن برنده جایزه گلدن گلوب و اسکار شده بودند. همچنین راس و رزنر همکاری خود را با فینچر در فیلم The Girl with the Dragon Tattoo (دختری با خالکوبی اژدها) محصول سال ۲۰۱۱ و فیلم Gone Girl (دختر گم‌شده) محصول سال ۲۰۱۴ نیز ادامه دادند که برای ساخت موسیقی متن این دو فیلم نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شدند. 

 Watchmen

راس و رزنر عضو گروه راک و متال محبوب Nine Inch Nails (ناین اینچ نیلز) ملقب به NIN نیز هستند که در طول فعالیت خود در دنیای موسیقی نیز نامزد دریافت ۱۲ جایزه گرمی نیز شده‌اند و تاکنون ۲ جایزه گرمی برای بهترین اجرای متال برای آهنگ Wish در سال ۱۹۹۳ و آهنگ Happiness in Slavery در سال ۱۹۹۶ را از این جوایز دریافت کرده‌اند. علاوه بر این، راس و رزنر وظیفه ساخت موسیقی متن فیلم Patriots Day (روز میهن‌پرستان) محصول سال ۲۰۱۶ به‌کارگردانی پیتر برگ را نیز بر عهده‌ داشته‌اند و جدیدترین همکاری آن‌ها فیلم Mid90s به کارگردانی جونا هیل است که این فیلم امسال منتشر خواهد شد.

ماه گذشته، شبکه HBO رسما دستور ساخت فصل اول سریال Watchmen را برای انتشار در سال ۲۰۱۹ صادر کرد. دیمون لیندلوف که او را بیشتر برای ساخت سریال The Leftovers (بازماندگان) و سریال Lost (لاست) می‌شناسیم، به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهد داشت. جرمی آیرونز، رجینا کینگ، دان جانسون، تیم بلیک نلسون، لوئیس گوست جونیور، آدلاید کلمنس و اندرو هاوارد، جرمی آیرونز، رجینا کینگ، دان جانسون، تیم بلیک نلسون، لوئیس گوست جونیور، آدلاید کلمنس، اندرو هاوارد، یحیی عبدالمتین دوم، تام میسون، فرانسیس فیشر، جیکوب مینگ-ترنت، سارا ویکرز، دیلن شامینگ، لیلی رز اسمیت و آدلین اسپون، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Watchmen حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع Indiewire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده