نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۷

شبکه HBO دستور ساخت فصل اول سریال Watchmen را رسما صادر کرد

سرانجام شبکه HBO از ساخت فصل اول سریال Watchmen (واچمن) برای انتشار در سال آینده خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه HBO سرانجام دستور ساخت اولین فصل از سریال Watchmen را صادر کرد. پس از انتشار خبرهای مختلف و ساخت و نمایش قسمت آزمایشی (پایلوت) برای مدیران شبکه، شبکه HBO رسما اعلام کرد که به ساخت فصل اول این سریال چراغ سبز نشان داده است. دیمون لیندلوف که او را بیشتر برای ساخت سریال The Leftovers (بازماندگان) و سریال Lost (لاست) می‌شناسیم، به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهد داشت. اطلاعات زیادی از سریال واچمن در دسترس نیست، اما شبکه HBO تایید کرد که فصل اول این سریال قرار است در سال ۲۰۱۹ از این شبکه به روی آنتن برود. HBO در بیانیه منتشر شده خود در مورد سریال گفت:

در یک دوره متفاوت، با ابرقهرمانان مثل مجرمان رفتار می‌شود. در حالی که سریال Watchmen تلاش می‌کند داستان جدیدی را روایت کند، از نوستالژی رمان گرافیکی اصلی که در دنیای کامیک پیشگام بوده است، برای خلق دنیا و اتفاقات سریال استفاده خواهد شد.

 Watchmen

این موضوع در واقع تایید می‌کند که شروع داستان سریال Watchmen براساس کامیک آن است و در ادامه شاهد ارائه و استفاده از عناصر و داستان‌های جدید در آن خواهیم بود. لیندلوف پیش از این گفته بود که سریال Watchmen قرار نیست یک سریال ریبوت یا دنباله‌ای برای فیلم آن باشد. او همچنین تایید کرد که در سریال واچمن شاهد حضور شخصیت‌های جدیدی نیز خواهیم بود. جرمی آیرونز، رجینا کینگ، دان جانسون، تیم بلیک نلسون، لوئیس گوست جونیور، آدلاید کلمنس و اندرو هاوارد، جرمی آیرونز، رجینا کینگ، دان جانسون، تیم بلیک نلسون، لوئیس گوست جونیور، آدلاید کلمنس، اندرو هاوارد، یحیی عبدالمتین دوم، تام میسون، فرانسیس فیشر، جیکوب مینگ-ترنت، سارا ویکرز، دیلن شامینگ، لیلی رز اسمیت و آدلین اسپون، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Watchmen حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

اولین نسخه از مجموعه کتاب‌های کامیک Watchmen، نوشته آلن مور که یک مجموعه کوتاه و ۱۲ جلدی بود، در سال ۱۹۸۶ منتشر و خیلی زود به یکی از تحسین شده‌ترین و محبوب‌ترین داستان‌های کامیک تبدیل شد. در سال ۲۰۰۹، فیلم Watchmen به‌کارگردانی زک اسنایدر، به روی پرده‌های سینما رفت، اما این فیلم تنها کمی بیش از ۱۸۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد. مالین اکرمان، بیلی کروداپ، متیو گود، جکی ارل هیلی، جفری دین مورگان، کارلا گوجینو و پاتریک ویلسون از جمله بازیگرانی بودند که در این فیلم حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده