نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۸

معرفی اولین بازیگران سریال Watchmen

به تازگی شبکه HBO فهرستی از بازیگران سریال مورد انتظار نگهبانان (Watchmen) را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه HBO فهرست اولین بازیگران سریال Watchmen را تایید و اعلام کرده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، رجینا کینگ (بازیگر سریال The Leftovers)، دان جانسون (بازیگر فیلم Django Unchained)، تیم بلیک نلسون (بازیگر فیلم Lincoln)، لوئیس گوست جونیور (بازیگر برنده جایزه اسکار برای فیلم An Officer and a Gentleman)، آدلاید کلمنس (بازیگر سریال Rectify) و اندرو هاوارد (بازیگر فیلم Taken 3)، از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در سریال Watchmen حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. با اینکه اطلاعاتی از نقش این بازیگران در سریال اعلام نشده است؛ اما کینگ قرار است نقش اصلی سریال واچمن را بازی کند. تمامی این بازیگران قرار است در قسمت آزمایشی سریال Watchmen به ایفای نقش بپردازند.

Watchmen

با توجه به نامه اخیر دیمون لیندلوف، شورانر سریال Watchmen، در این سریال قرار است شاهد چهره‌های کاملا جدید باشیم و ممکن است بخش زیادی از این بازیگران را شخصیت‌های جدید تشکیل دهند. بدین ترتیب علاوه بر حضور شخصیت‌های اصلی دنیای کمیک، در سریال Watchmen قرار است شاهد حضور شخصیت‌های کاملا جدیدی نیز باشیم. لیندولف بیشتر برای ساخت سریال The Leftovers (بازماندگان) و سریال Lost (لاست)، شناخته شده است. علاوه بر این، لیندلوف وظیفه نوشتن فیلمنامه‌ فیلم‌هایی چون فیلم Prometheus (پرومتئوس)، فیلم Tomorrowland (سرزمین فردا) و فیلم Star Trek Into Darkness (پیشتازان فضا به‌ سوی تاریکی)، را نیز در کارنامه دارد. همچنین نیکول کسل، کارگردان سریال The Leftovers و سریال Westworld (وست ورلد)، قرار است کارگردانی قسمت آزمایشی (پایلوت) سریال Watchmen را بر عهده داشته باشد.

اولین نسخه از مجموعه کتاب‌های کامیک Watchmen به‌نوشته آلن مور که یک مجموعه کوتاه و ۱۲ جلدی بود، در سال ۱۹۸۶ منتشر و خیلی زود به یکی از تحسین شده‌ترین و محبوب‌ترین داستان‌های کامیک تبدیل شد. در سال ۲۰۰۹، فیلم Watchmen به‌کارگردانی زک اسنایدر، به روی پرده‌های سینما رفت؛ اما این فیلم تنها کمی بیش از ۱۸۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد. مالین اکرمان، بیلی کروداپ، متیو گود، جکی ارل هیلی، جفری دین مورگان، کارلا گوجینو و پاتریک ویلسون از جمله بازیگرانی بودند که در این فیلم حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. پس از اکران این فیلم، کمپانی دی سی کامیکس کتاب‌های کامیک «قبل از نگهبانان» (Before Watchmen) را منتشر کرد که داستان‌هایی از گذشته شخصیت‌های اصلی این مجموعه را روایت می‌کرد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده