// دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۹

خاطره‌انگیزترین سریال‌های تاریخ تلویزیون بعد از انقلاب

زومجی در تازه‌ترین آیتم ویدیویی خود، به معرفی پنج سریال داخلی و خارجی خاطره‌انگیزی می‌پردازد که سال‌ها قبل، خیلی‌ها از تماشای‌شان نهایت لذت را می‌بردند.

چهارشنبه شبِ هفته‌ی گذشته، زومجی به روال ثابت خود در ماه‌های اخیر، قسمت جدیدی از برنامه‌ی سینمایی و تلویزیونی اختصاصی‌مان یعنی «فریم» را تقدیم شما مخاطبان عزیز کرد. «فریم» بیست و چهارم، البته برخلاف تمامی اپیزودهای قبلی، در قالب یک ویژه‌نامه‌ی کامل ارائه شد. ویژه‌نامه‌ای که نگاهی به دوران خاطره‌انگیز سینما و تلویزیون کشورمان می‌انداخت و با نوستالژیک‌بازی، خاطرات زیادی را مرور کرد. خاطراتی که بچه‌های نسل‌های قبلی ایران و به خصوص دهه شصتی‌ها، زندگی‌شان را با نگاه مدام به آن‌ها جلو بردند و تک به تک ثانیه‌های‌شان را به یاد دارند. در این آیتم ویدیویی ویژه، که به عنوان یکی از بخش‌های این «فریم» ویژه تحویل دنبال‌کنندگان سینمایی زومجی داده شد، به خاطره‌انگیزترین سریال‌های تلویزیون برای متولدان دهه‌ی شصت می‌پردازیم؛ به کمیسر و رکس و خانه‌ای که همیشه سبز بوده و خواهد بود.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

اگر مخاطب دنیای سینما هستید و هنر هفتم، همیشه یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی‌تان بوده، «فریم»، برنامه‌ی هفتگی زومجی، برنامه‌ای مخصوص به شما است. برنامه‌ای برای سر زدن به تمام زوایای دنیای قصه‌گویی‌های تصویری و لذت بردن از سینمادوست بودن‌مان.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده