نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۱

تریلر جدید سریال The Acolyte از دنیای جنگ ستارگان مبارزه بین خیر و شر را نشان می‌دهد

دیزنی به مناسبت روز جنگ ستارگان تریلر جدید و رسمی سریال The Acolyte را منتشر کرده است که دید بهتری از اتفاقات این سریال را ارائه می‌کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به مناسبت روز جنگ ستارگان تریلر جدیدی از سریال بعدی این مجموعه منتشر شده است. به مناسبت روز ۴ می که روز جنگ ستارگان است، دیزنی و لوکاس‌فیلم تریلر جدید و رسمی سریال The Acolyte را منتشر کردند که در طول این تریلر شاهد تصاویر بیشتری از اتفاقات این سریال هستیم که در آن به بازگشت سیث اشاره می‌شود که در طول آن در حال کشتن شوالیه‌های جدای هستند و حالا شاگرد و استاد قرار است روبه‌روی یکدیگر قرار بگیرند و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

آماندلا استنبرگ، لی جونگ-جه، جودی ترنر اسمیت، مانی جاکینتو، دافنه کین، ربکا هندرسون، کری-ان ماس، چارلی بارنت، مارگاریتا لیویوا، جوناس سوتامو، دین-چارلز چپمن، مارگاریتا لیویوا و ایمی سانگ از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Acolyte حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. لسلی هدلند، یکی از خالقان و شورانرهای سریال Russian Doll، وظیفه ساخت سریال The Acolyte را بر عهده دارد که کارگردانی دو قسمت از این سریال را به‌همراه کوگونادا، الکس گارسیا لوپز و هانل کالپپر نیز انجام داده است.

سریال جدید جنگ ستارگان به‌عنوان یک اثر مهیج و رازآلود توصیف شده که قرار است بینندگان را به دورانی از کهکشان ببرد که قدرت‌های نوظهور تاریکی در روزهای پایانی های ریپابلیک در حال شکل گرفتن هستند. یک پادوان (شاگرد) سابق دوباره با استاد جدای خود برای تحقیقات در مورد یک مجموعه از جنایات مرتبط به یکدیگر در حال همکاری است، اما آن‌ها متوجه می‌‌شوند نیرویی که با آن مواجه هستند شوم‌تر و خطرناک‌تر از چیزی است که در ابتدا انتظارش را داشتند. در ادامه می‌توانید شاهد پوستر جدید سریال The Acolyte باشید:

پوستر جدید سریال The Acolyte از دنیای جنگ ستارگان

پخش سریال The Acolyte که در ۸ قسمت تولید شده است، از روز سه‌شنبه، ۴ ژوئن (۱۵ خرداد) با انتشار همزمان دو قسمت اول از شبکه دیزنی پلاس آغاز خواهد شد و قسمت‌های مابقی به شکل هفتگی پخش خواهند شد. اتفاقات سریال The Acolyte حدود ۱۰۰ سال پیش از حوادث فیلم Star Wars: Episode I – The Phantom Menace و در اواخر دوران های ریپابلیک جریان دارد. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده