نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

انتشار اولین تصاویر رسمی فصل دوم سریال Jessica Jones

بخش تلویزیونی مارول (Marvel) و شبکه نتفلیکس (Netflix) اولین تصاویر رسمی فصل دوم سریال جسیکا جونز (Jessica Jones) را منتشر کرده‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مجله اینترتینمنت ویکلی در شماره جدید خود اولین تصاویر رسمی فصل دوم سریال Jessica Jones را منتشر کرده است. در تصویر اول شخصیت کیلگریو ملقب به پرپل من با بازی دیوید تننت، به‌همراه شخصیت جسیکا جونز با بازی کریستن ریتر، را مشاهده می‌کنیم. هنوز مشخص نیست که شخصیت کیلگریو چگونه قرار است در فصل دوم این سریال بازگردد، اما در حال حاضر می‌توان انتظار داشت که او مانند یک توهم در ذهن جسیکا جونز حضور دارد و او را دنبال می‌کند. با این حال، برخی اعتقاد دارند که این تصاویر ممکن است که فلش‌بک به گذشته و حتی بازگشت به اتفاقات فصل اول سریال Jessica Jones باشد. در تصویر دوم تنها شخصیت جسیکا جونز حضور دارد که در تاریکی ظاهرا به‌دنبال یک چیز نامشخص است. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

Jessica Jones season 2

Jessica Jones season 2

طبق اولین خلاصه داستان منتشر شده از فصل دوم سریال Jessica Jones، پس از حوادث غم‌انگیز فصل اول، جسیکا جونز به‌دنبال بازسازی زندگی شخصی و کاری خود است و او دوباره به‌عنوان کارآگاه خصوصی فعالیت خود را آغاز کرده و با توجه به توانایی فوق العاده‌ای که دارد،‌ می‌تواند به مردم شهر نیویورک کمک کند. فصل دوم سریال Jessica Jones در ۱۳ قسمت تولید و در اوایل سال ۲۰۱۸ از شبکه نت‌ فلیکس منتشر خواهد شد. کار ساخت فصل دوم این سریال، مانند فصل اول بر عهده ملیسا روزنبرگ بوده است.

کریستن ریتر در نقش جسیکا جونز، ریچل تیلور در نقش تریش واکر، دیوید تننت در نقش کیلگریو، جانت مک تیر در نقشی نامشخص، جی. آر. رامیرز در نقش اسکار، لی گیبسون در نقش اینگرید و اکا داروایل در نقش مالکوم دوکاس، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Jessica Jones حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی تمامی قسمت‌های فصل دوم این سریال بر عهده کارگردان‌های زن بوده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده