نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۵

یکی از شخصیت های اصلی فصل اول سریال Jessica Jones در فصل دوم بازخواهد گشت

به نظر می‌رسد که در فصل دوم سریال Jessica Jones باید منتظر بازگشت یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های فصل اول این سریال باشیم.

این خبر ممکن است بخش مهمی از داستان فصل اول و فصل دوم سریال Jessica Jones را برای شما افشا کند

 

فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال جسیکا جونز (Jessica Jones) همچنان در شهر نیویورک ادامه دارد و حال به نظر می‌رسد که شخصیت شرور و منفی اصلی فصل اول این سریال قرار است در فصل دوم بازگردد. طبق تصویری که منتشر شده، به نظر می‌رسد که شخصیت شرور و منفی کیلگریو که در پایان فصل اول سریال Jessica Jones توسط جسیکا جونز کشته شد، در فصل دوم این سریال بازخواهد گشت. وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی ضمن انتشار این تصویر، خبر بازگشت دیوید تننت برای نقش‌آفرینی دوباره در نقش کیلگریو در فصل دوم سریال Jessica Jones را رسما تایید و اعلام کرد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Jessica Jones Season 2 Brings Back David Tennant

در این تصویر، تننت با لباس شخصیت کیلگریو و در کنار کریستن ریتر، بازیگر نقش جسیکا جونز در پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فصل دوم سریال Jessica Jones دیده می‌شود. شاید بتوان گفت شخصیت کیلگریو محبوب‌ترین شخصیت فصل اول این سریال بود که بازی درخشان تننت با استقبال و ستایش منتقدان و تماشاگران رو‌به‌رو شد. با این حال، هنوز مشخص نیست که کیلگریو قرار است چگونه در فصل دوم سریال Jessica Jones حضور داشته باشد. با وجود این، برخی اعتقاد دارند که این صحنه ممکن است تنها یک فلش‌بک باشد و قرار نیست که این شخصیت دوباره زنده شود.

با این حال، کمپانی مارول و شبکه نت فلیکس از دادن اطلاعات بیشتری در این رابطه خودداری کردند. تاکنون حضور کریستن ریتر در نقش جسیکا جونز، ریچل تیلور در نقش تریش واکر، جانت مک تیر در نقشی نامشخص و جی. آر. رامیرز در نقش اسکار، در فصل دوم سریال Jessica Jones تایید شده است، اما انتظار می‌رود کری-ان ماس، ویل تراوال و اکا داروایل نیز در فصل دوم این سریال بازگردند. فصل دوم سریال Jessica Jones در ۱۳ قسمت تولید و در سال ۲۰۱۸ از شبکه نت‌فلیکس منتشر خواهد شد. کار ساخت و تولید فصل دوم این سریال بر عهده ملیسا روزنبرگ است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده