نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

تمامی کارگردان های فصل دوم سریال Jessica Jones زن خواهند بود

ملیسا روزنبرگ تایید کرد که تمامی قسمت‌های فصل دوم سریال Jessica Jones توسط کارگردان‌های زن ساخته خواهند شد.

فهرست کارگردان‌هایی که قرار است در فصل دوم جسیکا جونز (Jessica Jones) حضور داشته باشند و قسمت‌های آن را فیلمبرداری و تولید کنند، تماما آن از کارگردان‌های زن تشکیل شده است. به نقل از وب‌سایت ورایتی، ملیسا روزنبرگ، تهیه کننده اجرایی، نویسنده و سازنده این سریال، در طول پنل ترنسفورم هالیوود اطلاعات و اخبار جدیدی را از فصل دوم سریال Jessica Jones به اشتراک گذاشت. روزنبرگ در ابتدا تایید کرد که تمامی کارگردان‌های فصل دوم این سریال زن خواهند بود چرا که آن‌ها می‌توانند بهتر از یک کارگردان مرد شخصیت ابرقهرمان زن را به تصویر بکشند.

روزنبرگ در ادامه صحبت خود گفت هدف آن‌ها از فصل دوم این سریال، ایجاد یک مجموعه متنوع از چشم اندازها و ‌دیدگاه‌های متفاوت است و به همین منظور نویسندگان خوبی برای این سریال استخدام شده‌اند. او در ادامه گفت به افرادی که تجربه‌های خوب و مفیدی دارند، توجه بیش‌تری می‌کنند. روزنبرگ در ادامه گفت:

زمانی که من با یک نویسنده مصاحبه می‌کنم، کمتر علاقه‌مند هستم که در مورد مواردی چون چه کارهایی شما در حرفه خود انجام داده‌اید، من اهل کجا هستم و شما اهل کجا هستید، پدر و مادر شما چه کسانی هستند، چه تجربه‌ای در زندگی داشتید و چه چیزی شما را شخصا به پشت این میز آورده است، صحبت و بحث کنم. من یک دسته از افرادی که مثل من باشند را نمی‌خواهم، من تجربه‌ها و ایده‌های آن‌ها را می‌خواهم.

فصل دوم سریال Jessica Jones قرار است در ۱۳ قسمت ساخته و از شبکه نت‌فلیکس پخش شود. فیلمبرداری این سریال اواخر سال ۲۰۱۶ میلادی آغاز خواهد شد و فیلمبرداری آن با سریال دیفندرز (The Defenders) پشت سرهم خواهد بود. پیش بینی می‌شود فصل دوم سریال Jessica Jones در سال ۲۰۱۸ پخش شود.

یکی دیگر از پروژه‌های مارول که قرار است یک کارگردان زن بر روی صندلی کارگردانی آن بنشیند، فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) است. کوین فیگ، رئیس مارول استودیو، گفته است که او معتقد است که این مهم خواهد بود که یک کارگردان زن کارگردانی فیلم Captain Marvel را بر عهده داشته باشد و آن را بسازد. او همچنین تایید کرد که بزودی و تا پایان سال ۲۰۱۶ میلادی کارگردان آن اعلام خواهد شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده