نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۹

اولین دیالوگ لوک اسکای‌واکر در فیلم Star Wars: Episode VIII لو رفت

منابع نزدیک به فیلم مورد انتظار Star Wars: Episode VIII، اولین دیالوگ لوک اسکای‌واکر در این فیلم را فاش کردند.

ادامه این مطلب ممکن است بخش مهمی از داستان فیلم Star Wars: Episode VIII را برای شما افشا کند.

سال گذشته فیلم جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) به روی پرده رفت و در پایان فیلم شخصیت محبوب لوک اسکای‌واکر را در سیاره‌ای آب گرفته که به نظر می‌رسید تنها یک خشکی دارد، مشاهده کردیم، اما او دیالوگی در این فیلم نداشت. به تازگی بخشی از دیالوگ‌های فیلم جنگ ستارگان: اپیزود ۸ (Star Wars: Episode VIII) به بیرون درز کرده است که در آن اولین کلمات شخصیت لوک اسکای‌واکر با نقش آفرینی مارک همیل، دیده می‌شود. 

به نقل از وب‌سایت اینترنشنال بیزینس تایمز، مایک زیرو به تازگی ویدیویی منتشر و در آن ادعا کرده است که منابع متعددی به او گفته‌اند که همیل در ابتدای فیلم Star Wars: Episode VIII در یک گفتگو، این خط دیالوگ را می‌گوید:

شما دارای جرقه‌ و درخششی هستید که آتش [اشاره به بازگشت جدای‌ها] را دوباره احیا خواهد کرد.

گفته می‌شود که لوک در این صحنه در حال توضیح دادن به ری با بازی دیزی ریدلی، در مورد قدرت نیرویی که در اختیار دارد، است و این دیالوگ را به او می‌گوید. لوک در سیاره Achch-To، محلی که معبد جدای در آن قرار دارد تا اعضای جدای در آن آموزش ببینند و زندگی کنند، در حال آموزش ری است و در ادامه این منبع می‌گوید که اولین تیزر تریلر فیلم Star Wars: Episode VIII در اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی منتشر خواهد شد که نام رسمی این فیلم را نیز فاش خواهد کرد.

Rey Star Wars: The Force Awakens

زیرو در ادامه ادعا می‌کند که تمرکز اصلی فیلم Star Wars: Episode VIII همانند قسمت قبل، بر روی شخصیت ری خواهد بود و به احتمال زیاد نقش مهمی در بازسازی نیروهای جدای و بازگشت صلح به کهکشان خواهد داشت. زیرو می‌گوید دو منبع قابل اعتماد او، این خبرها را تایید کرده‌اند و همچنین دو منبع دیگر نیز آن را تایید کرده‌اند. با این حال، او تاکید می‌کند که ممکن است این خبرها تنها یک شایعه بی پایه و اساس باشند.

فیلم Star Wars: Episode VIII برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. علاوه بر همیل و ریدلی، بنیسیو دل تورو، کری فیشر، آدام درایور، جان بویگا، اسکار آیزاک، دومهنل گیلسون، گوئندولین کریستی، لوپیتا نیونگو، آنتونی دنیلز، لورا درن و اندی سرکیس دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. 

آدام درایور، بازیگر نقش کایلو رن در فیلم Star Wars: Episode VIII، در مصاحبه جدید خود اطلاعات بیشتری را از فیلمنامه این قسمت به اشتراک گذاشته است. درایور در مصاحبه با وب‌سایت Collider می‌گوید:

این [فیلمنامه] فوق العاده است. به نحوی این قسمت به خاطر لحن متفاوت شبیه به فیلم The Empire Strikes Back است. اکثر مردم همیشه می‌گویند این فیلم بسیار تاریک است، اما من نمی‌دانم که این موضوع چقدر ‌می‌تواند ضروری باشد. این فیلم به نحوی فقط در لحن با قسمت قبلی متفاوت است و من فکر می‌کنم فیلم لزوما بزرگ‌تر و عالی‌تر خواهد بود اما همچنان بسیار روشن است. رایان جانسون، کارگردان این فیلم، به مخاطبان خود اعتماد دارد که برای ظرافت و ابهام آماده هستند. او برای کسانی که می‌خواهند تنها برای سرگرم شدن این فیلم را تماشا کنند هیچ کار اشتباه یا بی معنی انجام نمی‌دهد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده