نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۴

فروش جهانی فیلم Dune 2 به رکورد جدیدی دست یافت

درحالی‌که فیلم Dune Part 2 به پایان اکران خود نزدیک می‌شود، فروش جهانی این فیلم از مرز ۷۰۰ میلیون دلار رسما عبور کرد.

فیلم Dune Part 2 پس از تحسین گسترده منتقدان با استقبال گرم سینماروها مواجه شد و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، این فیلم علمی تخیلی به رکورد فروش جدیدی دست یافته است. همانطور که انتظار می‌رفت، فروش جهانی فیلم Dune 2 در پایان این آخر هفته رسما از مرز ۷۰۰ میلیون دلار عبور کرده است. مجموع فروش فیلم Dune Part 2 در آمریکای شمالی به بیش از ۲۷۹.۷ میلیون دلار و در گیشه بین‌المللی به بیش از ۴۲۴.۵ میلیون دلار و در مجموع به بیش از ۷۰۴.۲ میلیون دلار رسیده است.

انتظار می‌رود فروش فیلم Dune 2 در هفته جاری در آمریکای شمالی از ۲۸۰ میلیون دلار عبور کند. در هر حال این فیلم علمی تخیلی به پایان اکران خود نزدیک می‌شود، اما همچنان عملکرد خوبی در گیشه جهانی دارد و باید دید درنهایت و در پایان فروش آن چقدر افزایش پیدا خواهد کرد. در هر حال لجندری از هم‌اکنون به ساخت فیلم Dune 3 چراغ سبز نشان داده است که این فیلم براساس رمان Dune Messiah ساخته خواهد شد و دنی ویلنوو برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم باز خواهد گشت.

تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، زندیا، خاویر باردم، استلان اسکاشگورد، دیو باتیستا، جاش برولین، شارلوت رمپلینگ، استیون مک‌کینلی هندرسون، فلورنس پیو، کریستوفر واکن، لئا سیدو، آستین باتلر، تیم بلیک نلسون، آنیا تیلور جوی و سهیلا یعقوب، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Dune Part 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دنی ویلنوو که وظیفه کارگردانی فیلم Dune را بر عهده داشته، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Dune 2 بازگشته است که مانند قسمت اول، جان اسپیتز به ویلنوو در نوشتن فیلمنامه این فیلم کمک کرده‌ است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده