نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۸

فیلم Godzilla x Kong رکورد فروش جدیدی را ثبت کرد

فروش جهانی فیلم Godzilla x Kong: The New Empire رسما از مرز ۵۰۰ میلیون دلار عبور کرد تا این فیلم در مسیر ثبت رکورد جدیدی باشد.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله فیلم Godzilla vs. Kong به موفقیت تازه‌ای در گیشه جهانی دست یافته است. فیلم Godzilla x Kong: The New Empire موفق شد طبق انتظار فروش جهانی خود را مرز ۵۰۰ میلیون دلار عبور داده است. فروش فیلم Godzilla x Kong در پایان پنجمین هفته اکران خود به بیش از ۱۸۱.۶ میلیون دلار در آمریکای شمالی و به ۳۳۷.۷ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی و در مجموع به بیش از ۵۱۹.۳ میلیون دلار در گیشه جهانی رسیده است.

فیلم Godzilla x Kong: The New Empire با عبور از فیلم Godzilla vs. Kong با فروش ۴۷۰ میلیون دلار، اکنون سومین فیلم پر فروش مجموعه مانسترورس است که تنها فیلم Godzilla با فروش ۵۳۰ میلیون دلار و فیلم Kong: Skull Island با فروش ۵۶۰ میلیون دلار در رتبه‌های بالاتر قرار گرفته‌اند. به‌نظر می‌رسد که این فیلم می‌تواند با حفظ این روند فروش به پر فروش‌ترین فیلم دنیای هیولایی Monstervers در گیشه جهانی تبدیل شود.

برایان تایری هنری، کیلی هاتل، ربکا هال، دن استیونز، فالا چن، الکس فرنس و ریچل هاوس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla x Kong: The New Empire حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. آدام وینگارد، کارگردان فیلم Godzilla vs Kong وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است. تری روسیو، جرمی اسلیتر و سیمون برت وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Godzilla x Kong: The New Empire را بر عهده داشته‌اند.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده