نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۵

نتفلیکس قید ساخت دو سریال فرعی ویچر را زد

به‌نظر می‌رسد که نتفلیکس سریال پیش‌درآمد The Rats و یک اسپین-آف مناسب کودکان از دنیای ویچر را لغو کرده است.

نتفلیکس اخیرا تأیید کرد که قطار سریال The Witcher (ویچر) با فصل پنجم به ایستگاه پایانی می‌رسد و دو فصل آخر به‌شکل پیاپی فیلم‌برداری می‌شوند. لیام همسورث پس از فصل سوم به‌جای هنری کویل ردای گرالت ریویایی را برتن می‌کند و فریا آلن نقش سیری، آنیا چالاترا نقش یِنیفر و جوئی بیتی نقش جسکیر را تکرار خواهند کرد. اکنون در  تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که ظاهرا نتفلیکس دیگر تمایلی به تولید آثار جدیدی براساس مجموعه ویچر ندارد.

رسانه What’s on Netflix گزارش داد که نتفلیکس تولید سریال پیش‌درآمد The Rats (موش‌ها) و یک اسپین-آف بی‌نام مناسب کودکان را لغو کرده است. سریال موش‌ها ماجراهای گروهی از بچه‌های ولگرد را دنبال می‌کرد که در اپیزود نهایی فصل سوم سریال ویچر معرفی شدند. دولف لاندگرن، بن رادکلیف، کریستل الوین، فابین مک‌کالوم، اگی کی. آدامز، ژولیت الکساندرا، کانر کرافورد، دیودون ون‌در مروه، مورگان سانتو و استول مارک ازجمله بازیگرهای این سریال بودند.

رسانه Redanian Intelligence گزارش داد که سریال The Rats به‌مدت دو ماه در آفریقای جنوبی جلوی دوربین رفت. این رسانه می‌گوید که تنها بخش کوچکی از این سریال کوتاه فیلم‌برداری شد و نتفلیکس پس از بررسی ویدیوها تصمیم به لغو پروژه گرفت. این امکان وجود دارد که برخی از ویدیوهای این سریال به‌شکل فلش‌بک در فصل چهارم The Witcher مورد استفاده قرار بگیرند. بااین‌حال برای تأیید این موضوع باید تا پخش فصل بعدی ویچر منتظر بمانیم.

نتفلیکس برای پخش انیمه The Witcher: Sirens of the Deep (ویچر: سایرن‌های اقیانوس) در اواخر سال ۲۰۲۴ برنامه دارد. در خلاصه داستان این انیمه می‌خوانیم: «گرالت برای بررسی یک‌سری حملات در یک دهکده ساحلی استخدام می‌شود، اما ناگهان خود را درگیر یک نزاع چند صد ساله بین انسان‌ها و پریان دریایی می‌یابد. گرالت باید روی کمک دوستان حساب کند تا قبل از تبدیل خصومت بین دو قلمرو به جنگی همه جانبه راهی برای حل‌وفصل ماجرا پیدا کند.»


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده