نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

مقایسه فیلم Star Wars: Episode VIII با Empire Strikes Back از نگاه آدام درایور

آدام درایور، بازیگر نقش کایلو رن در فیلم جنگ ستارگان: اپیزود ۸ (Star Wars: Episode VIII)، در مصاحبه اخیر خود این فیلم را با فیلم The Empire Strikes Back مقایسه کرده و از شباهت‌های بین این دو فیلم صحبت کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

آدام درایور که ایفاگر نقش کایلو رن در فیلم جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) بود برای بازی در این نقش در فیلم Star Wars: Episode VIII باز خواهد گشت. او اخیرا برخی از دیدگاه‌های جدید خود را نسبت به فیلمنامه این قسمت به اشتراک گذاشته است. مقایسه فیلمنامه قسمت هشتم جنگ ستارگان با فیلم جنگ ستارگان اپیزود پنجم: امپراتوری ضربه می‌زند (Star Wars Episode V: The Empire Strikes Back) بیشتر از بقیه صحبت‌های درایور جلب توجه کرده است. هرچند درایور اطلاعات زیادی را فاش نمی‌کند، اما او گفت که لحن قسمت هشتم نسبت به فیلم The Force Awakens متفاوت خواهد بود و به عنوان مثال لحن فیلم جنگ ستارگان اپیزود چهارم: امیدی تازه (Star Wars Episode IV: A New Hope) را با The Empire Strikes Back مقایسه کرده است. درایور در مورد فیلمنامه فیلم Star Wars: Episode VIII می‌گوید:

این [فیلمنامه] فوق العاده است. به نحوی این قسمت به خاطر لحن متفاوت شبیه به فیلم The Empire Strikes Back است. اکثر مردم همیشه می‌گویند این فیلم بسیار تاریک است، اما من نمی‌دانم که این موضوع چقدر ‌می‌تواند ضروری باشد. این فیلم به نحوی فقط در لحن با قسمت قبلی متفاوت است و من فکر می‌کنم فیلم لزوما بزرگ‌تر و عالی‌تر خواهد بود اما همچنان بسیار روشن است. رایان جانسون، کارگردان این فیلم، به مخاطبان خود اعتماد دارد که برای ظرافت و ابهام آماده هستند. او برای کسانی که می‌خواهند تنها برای سرگرم شدن این فیلم را تماشا کنند هیچ کار اشتباه یا بی معنی انجام نمی‌دهد.

Kylo Ren and Darth Vader in Star Wars: The Force Awakens

بسیاری از بازیگران فیلم Star Wars: Episode VIII می‌گویند که این قسمت نسبت به فیلم The Force Awakens تاریک‌تر خواهد بود، اما درایور به نظر می‌رسد در اولین صحبت‌های خود در مورد این فیلم نظر کاملا متفاوتی را دارد. همچنین در ادامه این مصاحبه، درایور در مورد تلاش و انرژی که در پشت صحنه این قسمت در مقایسه با The Force Awakens انجام داده‌اند، نیز صحبت کرده است. او در ادامه می‌گوید:

من فکر می‌کنم ریسک و حتی بیشتر از آن را انجام داده‌ایم. هیچکس آرامش نداشت. خب من نمی‌توانم به جای همه صحبت کنم، اما من هم مثل دیگران احساس آرامش بیشتری نمی‌کردم بخاطر اینکه ما باید کاری را به درستی انجام می‌دادیم. یک دلیل دیگر این بود که ما باید تلاش می‌کردیم که فیلمی خاص‌ و متفاوت‌تر از قسمت قبلی تولید کنیم، اما پس از آن به شما اجازه می‌دهند که بروید و من فکر نمی‌کنم شما یا هر شخص دیگری می‌توانست کار بیشتری بر روی آن انجام دهد.

فیلمبرداری فیلم Star Wars: Episode VIII در اواخر ماه جولای (اوایل مرداد) به پایان رسید. همچنین در حاشیه مراسم جنگ ستارگان که در ماه جولای در اروپا برگزار شد، جانسون در مورد اینکه این فیلم چگونه خواهد بود، صحبت کرد. جانسون گفت:

ما شروع کردیم به تحقیق و کاوش در مورد شخصیت‌های فیلم تا به قلب و مرکز درون آن برسیم تا بتوانیم آن‌ها را به چالش بکشیم و آن‌ها را به شخصیتی عمیق‌تر و کامل‌تر سوق دهیم.

فیلم Star Wars: Episode VIII برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. علاوه بر درایور، دیزی ریدلی، مارک همیل، جان بویگا، اسکار آیزاک، دومهنل گیلسون، گوئندولین کریستی، کری فیشر، آنتونی دنیلز، لورا درن و اندی سرکیس دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده