نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

صحبت های ران هاوارد در مورد پذیرفتن کارگردانی فیلم Han Solo

ران هاوارد اخیرا در مورد پذیرش کارگردانی فیلم هان سولو (Han Solo) صحبت کرده و توضیحاتی را به اشتراک گذاشته است.

هفته گذشته بود که کمپانی لوکاس فیلم با انتشاری خبری اعلام کرد که با کریستوفر میلر و فیل لرد که کارگردانی فیلم Han Solo را بر عهده داشته‌اند، قطع همکاری کرده است. این خبر با واکنش‌های مختلفی همراه بود و باعث تعجب بسیاری از طرفداران نیز شد. با این حال، یک روز پس از انتشار این خبر، لوکاس فیلم اعلام کرد که ران هاوارد جانشین این دو کارگردان شده است و کار خود را به زودی آغاز خواهد کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، هاوارد در مورد قبول کارگردانی فیلم Han Solo صحبت کرده است. او با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود گفت:

من از ۲۵ می ۱۹۷۷ که اولین فیلم این مجموعه اکران شد، طرفدار مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) بوده‌ام و از کسانی که من را به دنیای جنگ ستارگان اضافه کرده‌اند بسیار سپاسگزار هستم. من به کار بزرگی که در حال انجام است افتخار می‌کنم و از زحمات گروه قبلی سپاسگزارم و امیدوارم بتوانم به وعده‌هایم عمل کنم و یک فیلم Han Solo را ارائه بدهم.

هاوارد جانشین کریستوفر میلر و فیل لرد در فیلم Han Solo شده و قرار است فیلمبرداری این فیلم را به پایان برساند. در حال حاضر، فیلمبرداری این فیلم متوقف شده است؛ اما طبق گفته کاتلین کندی، رئیس لوکاس فیلم، فیلمبرداری این فیلم از ۱۰ جولای امسال (۱۹ تیر) از سر گرفته خواهد شد. آلدن ارنرایک، دونالد گلاور، امیلیا کلارک، وودی هارلسون، مایکل کی ویلیامز، جوناس سوآتامو، ایان کنی، تندی نیوتون و فیبی والر-بریج از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Han Solo حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Han Solo در حال حاضر قرار است در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده