عرفان استادی

عرفان استادی

،
درباره من:
عضویت: شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴
1

آیا نقش جنا مالون در فیلم بتمن علیه سوپرمن مشخص شده است؟

از زمانی که جنا مالون سر صحنه ساخت فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice دیده‌شده است، شایعات بی‌انتهایی در مورد نقشش در فضای مجازی پخش‌ شده‌اند. با زومجی در ادامه خبر همراه باشید.

1

بازی Call of Duty برای اولین بار نسخه تماماً‌ چندنفره دریافت می‌کند

شرکت اکتیویژن، ناشر سری بازی‌های Call of Duty، برای اولین بار نسخه‌ای متفاوت را که تنها شامل بخش چندنفره Black Ops III خواهد بود، در استیم ارائه می‌دهد. در ادامه خبر با زومجی همراه باشید.

1

نقشه بازی The Division احتمالا در آینده با عرضه مکان‌های جدید گسترش پیدا خواهد کرد

کارگردان بازی The Division در مصاحبه‌ای جالب با وب‌سایت گاردین در مورد آینده این اثر محبوب و مورد انتظار صحبت کرده است. برای اطلاعات بیشتر با زومجی در ادامه خبر همراه باشید.

تماشا کنید: تریلر انتشار قسمت دو بسته الحاقی The White March بازی Pillars of Eternity

استودیو آبسیدین امروز بخش دوم بسته الحاقی The White March را برای بازی نقش‌آفرینی محبوبش به نام Pillars of Eternity که امسال با ستایش منتقدان و بازیکنان در دسترس عموم قرار گرفت، منتشر کرده است. با زومجی در ادامه مطلب برای مشاهده ویدئو آن همراه باشید.

با موتور رایگان لامبریارد آشنا شوید؛ خیز بلند آمازون به سوی بازی‌سازی

آمازون موتور بازی‌سازی جدید، پرقدرت و رایگان خود بانام لامبریارد (Lumberyard) را رونمایی و منتشر کرد. این موتور به کاربران تطابقی قوی با ساختار سرور سرویس‌های تحت وب آمازون ارائه می‌دهد که به بازی کردن آنلاین و همین‌طور توییچ، شبکه انحصاری بازی‌های ویدیویی خودشان، قدرت می‌بخشد. برای دریافت جزئیات بیشتر درباره این موتور جدید با زومجی همراه باشید.

2

انجمن های بازی DayZ هک شدند

با توجه به گزارش‌های متعدد، انجمن‌های گفتگوی بازی DayZ هک شده‌اند. بوهم، استودیو سازنده بازی اظهار داشته که به خاطر یک مشکل امنیتی تمامی نام‌های کاربری، ایمیل‌ها و رمزهای عبور کاربران در دست هکرها است. اعضای استودیو هم‌اکنون در حال اطلاع‌رسانی به کاربران هستند. برای اطلاعات بیشتر با زومجی همراه باشید.