نویسنده: عرفان استادی
// جمعه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

آیا نقش جنا مالون در فیلم بتمن علیه سوپرمن مشخص شده است؟

از زمانی که جنا مالون سر صحنه ساخت فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice دیده‌شده است، شایعات بی‌انتهایی در مورد نقشش در فضای مجازی پخش‌ شده‌اند. با زومجی در ادامه خبر همراه باشید.

اولین باری که جنا مالون، بازیگر محبوب هالیوودی، سر صحنه فیلم‌برداری فیلم بتمن علیه سوپرمن دیده شد، موی قرمزی داشت که بسیاری آن را به شخصیت کَری کیلی، رابین مؤنثی که در مجموعه The Dark Knight Returns به کمک بتمن می‌آید، نسبت دادند. رابین شایعه مورد قبولی بود تا اینکه در تریلرها بتمن را دیدیم که به لباس رابین (که مشخص بود قبلاً توسط همکارش پوشیده شده است) نگاه می‌کند. پس مالون به‌عنوان شخصیت دیگری ایفای نقش می‌کند. این شخصیت کیست؟

یک لیست از مشخصات شخصیت‌ها که توسط نسخه ابرقهرمانی مجله فرانسوی Cine Saga منتشر شد، مالون را در نقش باربارا گوردون یا بت‌گرل قرار می‌دهد. بله، همان بت‌گرلی که آلیسیا سیلورستون در فیلم Batman & Robin نقش او را ایفا کرد. با اینکه نباید به‌سادگی این شایعه را پذیرفت، بد نیست به گزارشی که تابستان گذشته منتشر شد اشاره‌ای کنیم که احتمال صحت داشتن این شایعه را بیشتر می‌کند.

شخصیت دیگری که در این لیست وجود دارد، یک خبرنگار بی اسم است که در پایان Man of Steel دیدیم و به‌احتمال خیلی زیاد جیمی السون (از خبرنگاران دیلی پلنت در دنیای DC) خواهد بود. بازیگر این نقش اسکوت مک نایری است.  گیج شده‌اید؟ تا شرکت برادران وارنر یک اطلاعیه رسمی منتشر نکند، هیچ‌چیز قابل تایید نیست. خوشبختانه، زیاد نباید صبر کنیم چراکه فیلم تا ۵ هفته دیگر اکران می‌شود.

فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice  که چند روز پیش سومین تریلر پرهیجانش منتشر شد،  به کارگردانی زک اسنایدر و با بازی بن افلک (در نقش بتمن)، هنری کویل (در نقش سوپرمن)، گل گدوت (در نقش واندرومن)، جسی آیزنبرگ (در نقش لکس لوتر) و جرمی آیرونز (در نقش آلفرد پنی‌ورث) در تاریخ ۲۵ مارس سال جاری (۶ فروردین ۱۳۹۵)‌ بر روی پرده‌های بزرگ سینماها در ایالات‌متحده و انگلستان قرار می‌گیرد. موشکافی صحنه به صحنه این تریلر را که توسط زومجی تهیه شده است، از دست ندهید.

منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده