نویسنده: عرفان استادی
// جمعه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

بازی Call of Duty برای اولین بار نسخه تماماً‌ چندنفره دریافت می‌کند

شرکت اکتیویژن، ناشر سری بازی‌های Call of Duty، برای اولین بار نسخه‌ای متفاوت را که تنها شامل بخش چندنفره Black Ops III خواهد بود، در استیم ارائه می‌دهد. در ادامه خبر با زومجی همراه باشید.

اگر تابه‌حال رویای این را داشته‌اید که Call of Duty بدون بخش داستانی منتشر شود، اکتیویژن، ناشر این سری، از این رویای شما مطلع است. امروز، اکتیویژن نسخه جدید و متفاوتی از Call of Duty: Black Ops III را در فروشگاه استیم قرارداد.

می‌توانید این بسته را که بانام Multiplayer Starter Pack شناخته می‌شود، ازاینجا باقیمت پایین ۱۵ دلار خریداری کنید. البته باید گفت که این بسته محدودیت‌هایی دارد که از آن‌ها می‌توان به مدت‌زمان دسترسی بسیار کم اشاره داشت؛ فرصت خرید بسته MSP در ۲۹ فوریه (۱۰ اسفند) پایان می‌پذیرد.

همان‌طور که گفته شد، این بسته کم‌هزینه بخش داستانی اصلی و مد محبوب Zombies (که وابسته به بخش چند نفره است) را از بازی حذف می‌کند. خریداران MSP می‌توانند به نبردها و مسابقات چند نفره برتر با سطح ۵۵ دسترسی داشته باشند. هم‌چنین بازیکنان به سیستم رتبه‌بندی Arena، مد پارکورمانند Freerun، سیستم انتقال Cryptokey، ابزار ویرایش اسلحه در Paintshop و منوهای Gunsmith دسترسی دارند.

بااین‌حال، قابلیت دسترسی به محتوای مادها که به‌زودی برای خود بازی منتشر می‌شود در این نسخه وجود ندارد. بازیکنانی که بالاترین سطح را بازکرده‌اند، نمی‌توانند حالت Prestige را فعال کنند (که در آن حالت سطحشان ریست می‌شود تا با ادامه بازی کردن و بدون خرید نسخه کامل بازی به آیتم‌های فوق‌العاده دسترسی پیدا کنند.) اگر می‌خواهید به این قابلیت دسترسی داشته باشید باید ۴۵ دلار بیشتر پرداخت کنید که در این صورت، پیشرفت شما در MSP به بازی اصلی منتقل می‌شود و مدهایی چون Dead Ops Arcade II و Nightmare باز می‌شوند. اکتیویژن در متن طولانی‌اش برای این بسته در مورد اینکه این ۴۵ دلار در آینده تخفیف می‌خورد یا خیر صحبتی نکرده است.

اگر می‌خواهید درنبرد نقشه‌های جدید بسته‌های الحاقی شرکت کنید، باید آن‌ها را به‌صورت جداگانه خریداری کنید یا Season Pass کلیِ بازی را بخرید. البته بااینکه هزینه‌اش را پرداخت می‌کنید (!) بازهم  به مد Zombies دسترسی نخواهید داشت.

با تمامی این‌ها، این بسته شامل محتویاتی است که می‌تواند توجه شمارا جلب کند، مخصوصاً اگر تنها درصدد تجربه بخش چند نفره هستید.

بلک آپس 3 توسط Treyarch ساخته و در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۱۵ (۱۵ آبان ۱۳۹۴)‌ برای ویندوز، ایکس‌باکس وان،ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 3 منتشر شد. در نقد زومجی به قلم دانیال نوروزی، این بازی نمره ۸ را از آن خود کرد. اگر می‌خواهید این بسته چند نفره را برای نسخه ویندوز دریافت کنید، بد نیست که از راندمان Call of Duty: Black Ops III بر روی رایانه شخصی اطلاع داشته باشید.

نظر شما در مورد بسته MSP چیست؟ آیا این نسخه ارزش ۱۵ دلار را دارد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Arstechnica


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده