عضو تحریریه
علی گودرزی
تهران، تهران
درباره من:
Buried underground but i'll keep coming
Buried underground but i'll keep coming
عضویت: جمعه, ۰۵ تیر ۱۳۹۴
نظر
@Ezio Miyazaki
قربونت اتزیو 😂😂❤❤❤
نظر
@عمو گرالت فداکار
اره موافقم واقعا
نظر
خیلی امید داشتم بهاین نسخه. تو بتا معلوم بود که یه سری مشکل وجود داره. البته هنوز امید دارم بهش و فکر کنم چند ماه دیگه محتویات خوب براش بیاد و باگها هم فیکس بشن یه حجم زیادیشون. EA اومد یه سنگ بزرگ برداره فکر کنم زیادی بزرگ بود =)) امیدوارم یه چند ماه دیگه (شاید هم تا یه سال بعد) وضعیت خوبی پیدا کنه و حسابی بهبازی برسن تیمهای تولید
نظر
"Do not be sorry, be better"
- Kratos
نظر
@عمو گرالت فداکار
😂😂😂😂😂
نظر
@maximus_ow
اره فکر کنم. درست میگی
سر این نتورک تست و ترس از تموم شدن فرصتمون یه سری اصطلاحات رو قاطی گفتم اشتباه شد. یکیش همین گریفین بود. یکیش آرتوریاس ابیسواکر بود یهو گفتم واچر. یکی هم خالق برزرک بود که بنده خدا چند ماهی میشه فوت شدن من گفتم چند روز پیش 😂🤦♂️
نظر
@Blackmag2.4.6
آقااا شرمندهم نکن خیلی لطف داری بخدا 😂😂❤❤❤
نظر
@Sir Alonne
دقییقا. تیم فرامسافتور واقعا دیگه استاد دیزاین کردن سیستمهای کامبت تکنیکیئه اصلا انتظار نداشتم که بیان به فایت روی اسب هم چالش و عمق بدن
نظر
@shahrokh771
واقعا عکس عجیبی شد هر وقت که عکسو میبینم شرمنده میشم 😂😂😂
نظر
@Light Yagami
همم ببین خیلی ملایمتر بهنظر میرسه نسبت بهبازیهای سولز ولی همچنان DNA بازیهای میازاکی رو داره. الان واقعا قطعی نمیشه گفت که آسونتر از بقیهس یا سختتر. اون سختی استقامتیاش صد درصد کمتر شده ولی از نظر مبارزات همچنان همون جنس چینش خاص دشمنها تو محیط و اون دقت مثالزدی فرامسافتور همچنان وجود داره. حالا این وسط یه سری از باسها کمتر آدمو بهچالش میکشن یه سری هم هنوز اون چالش و پترنهای متنوع و این چیزا رو دارن. بهنظرم برای این جنبه از سختی بازی الان باید صبر کنیم ببینیم چطوری میشه