نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۳

زمان احتمالی عرضه بازی Dragon Age: Dreadwolf مشخص شد

براساس گزارش جدید، الکترونیک آرتز در نظر دارد تا بازی Dragon Age: Dreadwolf را تا آخر ماه مارس سال ۲۰۲۵ روانه بازار کند.

بازی Dragon Age: Dreadwolf نسخه‌ی جدید و مورد انتظار این مجموعه‌ی نقش آفرینی فانتزی محسوب می‌شود که بعد از Dragon Age: Inquisition در سال ۲۰۱۴ در دست توسعه است. این بازی با کسب جوایز مختلف و نمرات بالا در نقد و بررسی منتقدان، با تحسین مخاطبان خود مواجه شده بود. عرضه‌ی بازی Dragon Age: Dreadwolf ابتدا برای ماه مارس سال ۲۰۲۴ در نظر گرفته شده بود؛ البته این ادعایی بود که جف گراب در Game Mess مطرح کرده بود.

حالا به نظر می‌رسد که برای تجربه به این بازی باید حداقل یک سال دیگر منتظر بمانیم. وبسایت یوروگیمر در جدیدترین گزارش خود مدعی شده است که بازی Dragon Age: Dreadwolf برای انتهای سال مالی جاری EA که ۳۱ مارس ۲۰۲۵ (۱۱ فروردین ۱۴۰۴) باشد برنامه‌ریزی شده است. این خبر در فاصله کوتاهی از انتشار جدیدترین گزارش مالی EA منتشر می‌شود که در آن به چند پروژه معرفی نشده اشاره شده بود.

حالا یوروگیمر می‌گوید که Dragon Age: Dreadwolf یکی از این بازی‌ها است و بازی‌های دیگر نیز با مشارکت چند ناشر و استودیوی دیگر در دست ساخت است که برای سه‌ماهه چهارم این سال در نظر گرفته شده است. سال گذشته تیم توسعه‌دهندگان بازی Dragon Age: Dreadwolf در استودیوی بایوور اعلام کرده بودند که قرار است در تابستان ۲۰۲۴ از بازی به‌صورت کامل رونمایی کنند.

شهر بازی Dragon Age: Dreadwolf

BioWare تاکنون اطلاعات زیادی را از بازی به‌جز انتشار یک تریلر سینمایی کوتاه منتشر نکرده است. اما توسعه‌دهندگان بازی تایید کردند که Thedas لوکیشن بعدی بازی جدید است. همچنین بخشی از گیم‌پلی بازی حدود یک سال پیش توسط یک پلی تستر ناشناس فاش شده بود.

ظاهرا بایوور برای تولید دراگون ایج ۴ از بازی God of War سال ۲۰۱۸ الهام گرفته است؛ نکته‌ای که در کلیپ لورفته کاملا مشهود است. شایعات حاکی از آن است که بازیکن‌ها به‌طور مستقیم قادر به کنترل اعضای گروه نیستند، اما می‌توانند آن‌ها را وادار به اجرای توانایی‌های ویژه کنند. البته این ویژگی هنوز برای پلی‌تسترها در دسترس نیست.

درحال حاضر بایوور تاریخ مشخصی را برای عرضه‌ی بازی Dragon Age: Dreadwolf اعلام نکرده است. استودیو سازنده بازی در دسامبر ۲۰۲۳ تیزری از بازی Dragon Age: Dreadwolf پخش کرد که در آن برخی از مکان‌های قابل‌کاوش نشان داده شد. این توسعه‌دهنده در ادامه تایید کرد رونمایی کامل از بازی در تابستان ۲۰۲۴ رخ خواهد داد.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع insider-gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده