// چهار شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۹

بازی Hollow Knight: Silksong هشت هزار سال دیگر عرضه خواهد شد!

طبق ادعای فروشگاه مایکروسافت، بازی Hollow Knight: Silksong نزدیک به ۷۹۷۴ سال دیگر عرضه خواهد شد.

بالاخره تاریخ عرضه Hollow Knight: Silksong مشخص شده است، اما احتمالا این تاریخ موجب ناراحتی بسیاری‌از طرفداران خواهد شد. یک کاربر توییتر گزارش کرده است فروشگاه مایکروسافت صفحه این بازی ساخته استودیو Team Cherry را به‌روز کرده است. این به‌روزرسانی شامل یک تاریخ عرضه هم می‌شود؛ اما این تاریخ برای روز ۳۰ دسامبر سال ۹۹۹۸ تعیین شده است که قطعا تاریخی اشتباه است.

تاریخ عرضه اشتباه بازی Hollow Knight: Silksong در فروشگاه مایکروسافت

مطابق این تاریخ، بازی موردنظر تقریبا ۷ هزار و ۹۷۴ سال دیگر عرضه خواهد شد! مدت زیادی است که طرفداران منتظر این دنباله اکشن هستند، پس احتمالا آن‌ها می‌توانند برای مدت بیشتری منتظر بمانند. غیر از تاریخ عرضه، دیگر جزئیات حاضر در فروشگاه مایکروسافت واقعی‌تر به نظر می‌رسند.

در بازی Hollow Knight: Silksong بازیکنان در نقش هورنت در یک قلمرو خالی‌از سکنه جدید به کاوش خواهند پرداخت و تقریبا بالای ۱۵۰ نوع دشمن جدید در آن حاضر هستند. همچنین جزئیاتی از حالت جدید Silk Soul هم نوشته شده‌اند که بالای چهار سال پیش اعلام شده بود: «پس‌از فتح این پادشاهی، مهارت‌های خود را در حالت جدیدی امتحان کنید که بازی را به تجربه‌ای خاص و چالش‌برانگیز تبدیل می‌کند.»

نزدیک دو سال است جزئیات زیادی از Hollow Knight: Silksong منتشر نشده‌اند، اما تیم چری به طرفداران گفته بود این بازی همچنان در حال سپری کردن روند توسعه است. فعلا همچنان باید منتظر بمانیم و ببینیم چه‌زمانی اخبار جدیدی از این اثر منتشر خواهند شد.


منبع GamerRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده