نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۲۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۶

عذرخواهی راک استار از هواداران به خاطر ریمستر سه‌گانه GTA

راک استار ضمن «عذرخواهی صمیمانه» از طرفداران بابت کیفیت و نحوه انتشار بازی GTA Trilogy - Definitive Edition از بازیکنان خواسته تا اذیت و آزار توسعه‌دهندگان در شبکه‌های اجتماعی را متوقف کنند.

راک استار بیانیه‌ی جدیدی را در رابطه با عرضه‌ی پرحاشه‌ی ریمستر سه‌گانه GTA منتشر کرده که در آن به وضعیت نامناسب بازی اذعان کرده و از بازیکنان می‌خواهد تا به توسعه‌دهندگان احترام بگذارند. ضمن اینکه از این پس، خریداران GTA Trilogy می‌توانند سه‌گانه اورجینال GTA را ازطریق لانچر راک استار به‌صورت رایگان دریافت کنند.

GTA Trilogy - Definitive Edition اوایل این ماه منتشر شده و بلافاصله با نظرات منفی و نمرات بسیار پایین طرفداران در اینترنت مواجه شد. بسیاری از بازیکنان، از وضعیت گرافیکی بازی رضایت نداشتند و نسبت به باگ‌ها و مشکلات فنی بازی به‌شدت معترض بودند. البته این مجموعه توسط تیم توسعه‌دهندگان Grove Street Games بازسازی شده اما طرفداران از راک استار انتظار پاسخگویی نسبت به کیفیت پایین این بازی را داشتند.

حالا راک استار بعد از یک هفته سکوت، بالاخره به این اتفاقات واکنش نشان داده و با اذعان به اینکه کیفیت GTA Trilogy با استانداردهای این شرکت فاصله دارد، از طرفداران خواسته تا ارسال پیام‌های حاوی تهدید به مرگ را به توسعه‌دهندگان Grove Street Games در صفحات اجتماعی متوقف کنند.

موتور با چراغ روشن در بازی GTA: The Trilogy – The Definitive Edition

این بیانیه اینگونه شروع می‌شود: «در ابتدا می‌خواهیم از همه کسانی که در تجربه‌ی این بازی‌ها با مشکل مواجه شدند، صمیمانه عذرخواهی کنیم. مجموعه‌ بازی‌های Grand Theft Auto و بازی‌هایی که تا این حد ماندگار و نمادین می‌شوند به همان میزان که برای طرفداران آن در سراسر جهان اهمیت دارند، برای ما هم بسیار ویژه و خاص هستند. نسخه به‌روزرسانی شده‌ی این بازی‌های کلاسیک در شرایطی که با استانداردهای ما یا چیزی که طرفداران انتظار دارند مطابقت داشته باشند، عرضه نشدند.»

راک استار در ادامه قول داده که اصلاحاتی را در قالب به‌روزرسانی برای این بازی ارائه کند و تاریخ انتشار آن را با نزدیک شدن به زمان عرضه به طرفداران اعلام کند. سپس به آزار و اذیت برخی توسعه‌دهندگان در فضای مجازی اشاره کرده و از طرفداران می‌خواهد تا آن‌ها را به حال خود رها کنند. در بخشی از این بیانیه در اینباره می‌خوانیم:

«در عین حال، اشاره به این موضوع نیز حائز اهمیت است که گزارش‌هایی به‌دست ما رسیده که برخی توسعه‌دهندگان در رسانه‌های اجتماعی مورد آزار و اذیت قرار گرفتند. ما محترمانه از جامعه طرفداران می‌خواهیم تا ضمن اینکه ما در حال رسیدگی به مشکلات ایجاد شده هستیم، گفتمان محترمانه و متمدنانه خود را در قبال مسئله حفظ کنند.»

ریمستر بازی GTA San Andreas

درنهایت راک استار تصمیم خود را برای حذف نسخه اورجینال این بازی‌ها پس گرفته و در اینباره می‌گوید: «ما همچنین از علاقه‌ی برخی طرفداران برای دسترسی به نسخه کلاسیک این بازی‌ها مطلع هستیم.» همه‌ی خریداران GTA Trilogy نیز نسخه کلاسیک این بازی‌ها را به‌عنوان یک باندل رایگان دریافت می‌کنند.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع thegamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده