عضو تحریریه
محمدحسین جعفریان
،
درباره من:
عضویت: جمعه, ۲۱ آذر ۱۳۹۳
@امیرحسین گوگولی
سلام و درود
قرن ۱۹ درسته. مشخص بود که این برداشت غلط برای برخی از مخاطبهای محترم به وجود میاد. سازندگان در تمام تبلیغات بازی، برای اعلام بازهی زمانی میگن: «اواخر 1800s میلادی». 1800s میشه از ابتدای سال ۱۸۰۱ میلادی تا پایان سال ۱۸۹۹ میلادی. قرن ۱۹ چیست؟ از ابتدای سال ۱۸۰۱ میلادی تا انتهای سال ۱۹۰۰ میلادی. قرن ۲۰ از روز اول سال ۱۹۰۱ شروع شد.
در نتیجه اواخر یا سالهای پایانی 1800s میلادی عملا همون اواخر یا سالهای پایانی قرن ۱۹ میلادی است.
https://www.hogwartslegacy.com/en-us
https://en.wikipedia.org/wiki/1800s
موفق باشید و پاینده
وجود درجه های سختی گوناگون در بازی اکشن RPG تکنفره هاگوارتز لگسی
@Bsalim
سلام و درود
هدست واقعیت مجازی PS VR2 با این دوربینها، دستهای بازیکن و کنترلرها را دنبال میکند. به همین خاطر برخلاف PS VR، موقع بازی با PS VR2 نیازی به استفاده از دوربین جداگانه وجود ندارد.
موفق باشید و پاینده
رونمایی رسمی از ظاهر هدست واقعیت مجازی PlayStation VR2 سونی
@billspencer
واقعا چه کنیم؟
(پخش تریلر برای هفتمین بار)
پخش تریلر جدید و جذاب بازی The Wolf Among Us 2 ؛ اعلام سال عرضه
@Afi
سلام و درود
رکوردشکنی ایکس باکس در سال ۲۰۲۱ از نظر مجموع درآمد
نویسنده: محمدحسین جعفریان
https://www.zoomg.ir/game-news/341312-xbox-2021-best-year-all-time-revenue/
موفق و پاینده باشید
افزایش قابل توجه سود سونی نسبت به سال قبل با عملکرد فراتر از انتظار شرکت
یکی از زیباترین تجربههایی که در جهان ویدیوگیم داشتم. عجب سفر به یاد ماندنی، احساسی، تکاندهنده و خاصی بود. به امید درخشیدن بازی OXENFREE II: Lost Signals
ممنون افشین عزیز بابت مقالهی معرکه.
ماجرای ساخت بازی Oxenfree | داستان رفاقتی ۳۰ ساله و عشق به سینمای دهه ۸۰
@billspencer
دقیقا. قدم به قدم با این گروه از افراد عجیب و در عین حال بسیار عادی همراه میشی. ماجرا فقط دربارهی تغییر جریان عادی زندگی اونها از سوی عوامل فراطبیعی نیست. بلکه ارتباطات خودشون با یکدیگر هم بهشدت روی مخاطب و خود شخصیتها تاثیر میذارن. سپس حال به گذشته گره میخوره و قصهگویی به چنان پختگی عجیبی میرسه که بازیکن چارهای جز تسلیم شدن در برابر انواعواقسام احساسات حاضر در بازی نداره؛ از وحشت انکارناپذیر تا آرامش کامل.
ماجرای ساخت بازی Oxenfree | داستان رفاقتی ۳۰ ساله و عشق به سینمای دهه ۸۰
@meow
شما لطف فراوان دارید. سپاس که زومجی رو دنبال میکنید و با ما همراه شدید. من هم تجربهی این بازی رو به همه پیشنهاد میکنم.
موفق باشید و پاینده
ماجرای ساخت بازی Oxenfree | داستان رفاقتی ۳۰ ساله و عشق به سینمای دهه ۸۰
@Arad.RN
سلام به شما
استودیو بازیسازی Avalanche Software (سازندهی بازی هاگوارتز لگسی) کاملا متفاوت است با Avalanche Studios (سازندهی بازی Mad Max و سری بازی Just Cause). در حقیقت Avalanche Studios به Nordisk Film تعلق دارد و وارنر صاحب Avalanche Software است.
موفق باشید و پاینده
تاکید شرکت وارنر روی عرضه بازی Hogwarts Legacy در سال ۲۰۲۲
@Dipper-pines(soul-ninja)
سلام و درود
استودیو Avalanche Software، استودیو Monolith Productions، استودیو NetherRealm، استودیو Rocksteady، استودیو TT Games، استودیو WB Games Montréal، استودیو WB Games Boston، استودیو WB Games San Diego، استودیو WB Games New York و استودیو WB Games San Francisco متعلق به شرکت وارنر هستند.
موفق باشید و پاینده
تاکید شرکت وارنر روی عرضه بازی Hogwarts Legacy در سال ۲۰۲۲
@HTrembler
سلام به شما
اصلاح شد. موفق باشید و پاینده
حضور شوهی یوشیدا از پلی استیشن در رویداد متمرکز روی بازی های مستقل