// سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۰

بازی Star Wars Outlaws سیستم شهرت جاه‌طلبانه‌ای دارد

جناح‌ها و گروه‌های تبه‌کاری مختلف Star Wars Outlaws در سیستم شهرت این بازی تاثیر خواهند داشت.

آلیس رندل، طراح ارشد سیستم‌های روایی و متیو دلیسله، طراح ارشد سیستم‌های بازی Star Wars Outlaws در یک مصاحبه با رسانه گیم اینفورمر درباره رویارویی با کاراکترها و جناح‌های مختلف بازی صحبت کردند. این دو همچنین اطلاعاتی از سیستم شهرت بازی هم منتشر کردند که تاثیر مهمی در این برخوردها خواهد داشت.

متیو دلیسله گفت که نحوه رابطه کاراکتر شما با جناح‌های مختلف، به‌خصوص گروه‌های خلافکار زیرزمینی فرصت‌ها و تهدیدهایی را پیش‌ روی شما قرار خواهد داد. دلیل قرارگیری این سیستم در بازی به این دلیل بود که استودیو سازنده می‌خواست داستانی براساس شرارت بنویسد: «همان اوایل کار می‌دانستیم می‌خواهیم داستانی مبتنی‌بر شرارت ارائه کنیم. می‌دانستیم که می‌خواهیم بازی براساس تصمیمات و عواقب حاصل از آن‌ها باشد؛ پس سیستم شهرت به‌عنوان راهی برای تعامل بازیکن با بازی گنجانده شد.»

این دو توسعه‌دهنده سپس اعلام کردند که کی وس به‌عنوان یک کاراکتر شرور بی‌قیدوبند به‌جای وفاداری و دوستی، از جناح‌های مختلف به نفع خود بهره می‌برد و آن‌ها هم همین کار را در قبال او انجام می‌دهند. رندل می‌گوید همه مکانیزم‌های این بازی جنگ ستارگان برپایه سیستم شهرت بنا شده‌اند.

کی وس درحال مبارزات بازی Star Wars Outlaws

بازیکنان می‌توانند کاملا از این سیستم استفاده کنند و حتی می‌توانند با به خطر انداختن شهرت خود به برخی از کاراکترها و جناح‌ها خیانت کنند تا پول بیشتری به‌دست بیاورند. برای مثال اگر کی وس وظیفه تحویل یک وسیله از جناحی را داشته باشد، می‌تواند این آیتم را سرقت کند یا درصورت داشتن شهرت مناسب به‌راحتی وارد آن محل شود و وسیله مورد نظر را بردارد. هر جناح مناطق مخصوص خود را خواهد داشت و بازیکنان باید مراقب باشند اگر شهرت آن‌ها در سطح پایینی قرار دارد، برای مدت زیادی در آن مناطق باقی نمانند.

بازی Star Wars Outlaws در روز ۳۰ اوت (۹ شهریور) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی‌سی عرضه خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده