// جمعه, ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰

وجود درجه های سختی گوناگون در بازی اکشن RPG تک‌نفره هاگوارتز لگسی

تیم سازنده‌ی هاگوارتز لگسی تایید کرد که این محصول یک بازی اکشن نقش‌آفرینی (RPG) تک‌نفری است و با درجه‌های سختی متفاوت به استقبال بازیکن‌ها می‌آید.

چند ساعت قبل، استودیو آوالانچ سافتور شرکت برادران وارنر توانست بسیاری از طرفدارهای پروپاقرص جهان داستانی هری پاتر را مشتاق تجربه‌ی بازی Hogwarts Legacy کند. اندکی بعد از پخش State of Play سونی، چندلر وود به‌عنوان نماینده‌ی این تیم بازی‌سازی در بلاگ رسمی پلی استیشن تایید کرد هاگوارتز لگسی یک بازی تک‌نفره است؛ یک بازی جهان-باز اکشن نقش‌آفرینی که شما را طی اواخر قرن ۱۹ میلادی به مدرسه هاگوارتز می‌فرستد.

شخصیت اصلی بازی هاگوارتز لگسی توسط خود بازیکن ساخته می‌شود تا به‌عنوان یک دانش‌آموز سال تحصیلی پنجم مدرسه علوم و فنون جادوگری هاگوارتز مشغول انجام کارهای گوناگون شود. در طول بازی با شخصیت‌هایی برخورد خواهید کرد که شانس پیوستن به بازیکن را دارند. بااین‌حال داستان اصلی متمرکز روی میراثی است که شما از خود به جا می‌گذارید.

دو دانش آموز هاگوارتز و جغدهای زیبا در بازی Hogwarts Legacy

ویکتور روکوود (Victor Rookwood) به‌عنوان یک جادوگر سیاه درکنار شخصیت Ranrok که از جادوگرها تنفر دارد و شورش گابلین‌ها را فرماندهی می‌کند، به‌عنوان آنتاگونیست‌های اصلی هاگوارتز لگسی معرفی شدند. بازیکن باید جلوی رسیدن آن‌ها به برخی از جادوهای کهنی را بگیرد که به‌تازگی کشف شده‌اند. انتخاب‌ها و عملکرد گیمر روی سرنوشت دنیای جادویی در این بازی تاثیر می‌گذارد.

کاراکترهایی همچون پروفسور الیزار فیگ، دوست یا راهنمای شخصیت اصلی خواهند بود. در این بین شخصیت‌هایی هم وجود دارند که برقراری روابط دوستانه با آن‌ها خود به خود انجام نمی‌شود و بازیکن می‌تواند باتوجه‌به تصمیم‌گیری‌های خود چنین ارتباطی با آن‌ها داشته باشد. راستی سازندگان گفتند که بین دانش‌آموزهای هاگوارتز احتمالا یک یا دو نفر از خانواده‌ی ویزلی را نیز ملاقات خواهیم کرد.

یکی از کلاس های درس هاگوارتز در بازی Hogwarts Legacy

چه به‌دنبال یک تجربه‌ی چالش‌برانگیز و مهارت‌محور باشید و چه فقط بخواهید از داستان‌گویی بازی لذت ببرید، هاگوارتز لگسی هوای شما را دارد. تیم سازنده اعلام کرد که در این بازی با چند درجه‌ی سختی متفاوت روبه‌رو خواهیم شد؛ تا هر بازیکن بتواند بازی را تبدیل به لذت‌بخش‌ترین تجربه‌ی ممکن برای خود کند.

هاگوارتز لگسی در تعطیلات سال ۲۰۲۲ میلادی روی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده