// پنجشنبه, ۳۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۳

تاکید شرکت وارنر روی عرضه بازی Hogwarts Legacy در سال ۲۰۲۲

درحالی‌که شایعات از احتمال تأخیر خوردن هاگوارتز لگسی تا سال ۲۰۲۳ می‌گفتند، وارنر مجددا عرضه‌ی آن طی سال ۲۰۲۲ میلادی را تایید کرد.

گزارش‌های مختلف طی چند روز اخیر، حرف‌های متناقضی را درباره‌ی بازی Hogwarts Legacy بیان کرده‌اند. یک گزارش می‌گفت که پروسه‌ی ساخت اثر بدون مشکل جلو می‌رود و شخص دیگر باور داشت که تیم سازنده مشغول دست‌و‌پنجه نرم کردن با چالش‌هایی جدی شده است. اکنون برای رد هر شایعه‌ای که می‌گفت شاید هاگوارتز لگسی در سال ۲۰۲۳ عرضه شود، شرکت وارنر در سایت رسمی دنیای جادویی مجددا اعلام کرد که این بازی اکشن RPG (نقش‌آفرینی) استودیو Avalanche Software در سال جاری میلادی از راه می‌رسد.

در نتیجه حالا افرادی که منتظر ورود به جهان جادویی داستان‌های هری پاتر با یک بازی ویدیوی جدید هستند، دوباره گزارش‌های مطرح‌شده از سوی میلی امند و تام هندرسون طی چند ماه اخیر را به یاد آورده‌اند؛ افرادی که اگر صحبت‌های آن‌ها درست از آب دربیایند، بازی Hogwarts Legacy به‌زودی در یک رویداد پلی استیشن سونی نمایش خواهد داشت و در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۲ میلادی عرضه خواهد شد.

بخش بازی‌های ویدیویی شرکت Warner Bros این بازی مورد انتظار و ساخته‌شده توسط آوالانچ سافتور را تحت برند Portkey Games برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد کرد. داستان بازی در اواخر قرن ۱۹ میلادی جریان دارد و بازیکن را در دل ماجراجویی متمرکز روی شخصیت خود قرار می‌دهد. از آموختن طلسم‌های قدرتمند و دم کردن معجون‌ها تا کسب مهارت‌های مبارزه‌ای و رام کردن هیولاهای جادویی، کارهایی هستند که گیمر در بازی Hogwarts Legacy به‌عنوان دانش‌آموز مدرسه علوم و فنون جادوگری هاگوارتز مشغول انجام آن‌ها می‌شود.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده