عضو تحریریه
نیما نادری

نیما نادری

،
درباره من:
Telegram @Ceenimaa
عضویت: یکشنبه, ۰۱ دی ۱۳۹۸
31

فیلم It's a Wonderful Life | شگفت انگیز مثل زندگی

فیلم It's a Wonderful Life «چه زندگی شگفت‌ انگیزی» با نگاه خوش‌بینانه‌اش به زیست انسان، مضمون امید و اخلاق را به زیبایی جاری می‌کند. با نقد این فیلم همراه زومجی باشید.

73

بهترین بازیگران زن ایرانی

در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین بازیگران زن ایرانی بپردازیم. در ادامه با زومجی همراه شوید.

146

نقد سریال خانه کاغذی (Money Heist) | فصل پنجم

فصل پنجم سریال خانه کاغذی، Money Heist، در پس سرگرمی ‌دراماتیزه شده خود، اندیشه‌ای جعلی و هیجانی کاذب را القا کرده و در کلیشه‌های فصل‌های قبلی خود قدم برمی‌دارد. با بررسی این سریال همراه زومجی باشید.

74

فیلم GoodFellas - گوهر ناب سینمای گانگستری

فیلم GoodFellas «رفقای خوب» ساخته مارتین اسکورسیزی، با نوآوری و ظرافت، ظهور و سقوط یک گروه گانگستری را به تصویر می‌کشد. با نگاهی به این فیلم همراه زومجی باشید.

16

فیلم The Maltese Falcon | آغازگر ژانر نوآر

فیلم The Maltese Falcon «شاهین مالت» اولین اثر جان هیوستون و پایه گذار ژانر نوآر، به سرنوشت محتوم و گریزناپذیر انسان و تک افتادگی وی در جهانی تیره و پوچ می‌پردازد. با نقد این فیلم همراه زومجی باشید.

25

نقد فیلم خون شد | درجا زدن در نوستالژی

چرا مسعود کیمیایی در فیلم «خون شد»، روایتی عقب مانده، شخصیتی کاریکاتوری و فیلمی بی‌تناسب با اجتماع حاضر به تصویر کشیده است؟ با نقد ساخته اخیر مسعود کیمیایی همراه زومجی باشید.

29

فیلم The Truman Show | اثری که ابتذال امروز رسانه را هشدار داده بود

چه می‌شود اگر تمام زندگی، یک دروغ ایجاد شده به وسیله رسانه باشد و جهان هم نظاره‌گر؟ این ایده ناب فیلم The Truman Show «نمایش ترومن» با بازی جیم کری است که به بررسی آن در زومجی می‌پردازیم.

17

نقد فیلم Blood Red Sky | جنون خون‌آشامی ‌در آسمان

 فیلم Blood Red Sky «آسمان سرخ خونین» اثری اکشن و ترسناک از نتفلیکس، معجونی از هواپیماربایی و خون‌آشام‌ها است که تنها به سرگرم کردن مخاطب بسنده می‌کند. با بررسی این فیلم همراه زومجی باشید

14

نقد فیلم Breakfast at Tiffany's | دوست داشتنی مثل آدری هپبورن

فیلم Breakfast at Tiffany's «صبحانه در تیفانی»، با درخشش آدری هپبورن نمونه بارز یک فیلم حال خوب کن است که تعلق خاطر در یک رابطه، کلیدواژه آن است. با بررسی این فیلم همراه زومجی باشید.

7

نقد فیلم The French Exit | بازگشت باشکوه میشل فایفر

فیلم خروج فرانسوی اثر ازازیل جیکوب، کمدی تاریک و عجیب و مالیخولیایی است که پوچ گرایی بورژازی را هدف قرار داده است. با نقد این فیلم همراه زومجی باشید.

صفحه ۱ از ۶