// دوشنبه, ۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۹

جعبه گشایی نینتندو سوییچ OLED

بالاخره نینتندو سوییچ اولد به دست زومجی رسید و ما نیز در این جعبه گشایی نگاهی اولیه به این کنسول سفید رنگ با نمایشگر OLED انداخته‌ایم.

سال ۲۰۱۷ نینتندو بعد از انتظار فراوان کنسول نینتندو سوییچ را روانه بازار کرد تا باری دیگر بعد از شکست کنسول Wii U شانس خود را به‌دست آوردن دوباره موفقیت کنسول Wii امتحان کند. اکنون حدودا چهار سال از زمان عرضه جهانی سوییچ می‌گذرد؛ کنسولی هیبریدی که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا نه‌تنها به صورت یک کنسول دستی بلکه با اتصال به داک از آن در قامت یک کنسول بازی خانگی استفاده کنند.

با این حال نینتندو سوییچ مشکلاتی از لحاظ طراحی داشت. نمایشگر LCD نه‌چندان مطلوب کنسول از یک طرف و طراحی عجیب پایه پشت کنسول از سوی دیگر از همان ابتدا برخی انتقادها را متوجه نینتندو کرده بود. در حالی که طرفداران در انتظار یک کنسول جدید با سخت‌افزاری قدرتمندتر بودند نینتندو تصمیم گرفت تا فقط با تمرکز روی نمایشگر و ایجاد تغییراتی رو داک و طراح بدنه، نواقص سوییچ اوریجینال را بهبود ببخشد. در جعبه گشایی نینتندو سوییچ اولد به سراغ ویژگی‌های این محصول رفته‌ایم تا هم نگاهی به محتوای آن بیندازیم و هم با روشن کردن آن از OLED زیبای دستگاه بگوییم.

در ادامه شما را به تماشای جعبه گشایی نینتندو سوییچ OLED دعوت می‌کنیم.

تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده