نویسنده: فراز پاشایی
// دوشنبه, ۱۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۹

معرفی و جعبه گشایی کیبورد ایسوس ROG Strix Scope Deluxe

در این ویدیو قصد داریم در کنار معرفی کیبورد ایسوس ROG Strix Scope Deluxe، محتویات درون جعبه آن را به شما نمایش بدهیم. در ادامه با زومجی همراه باشید.

ایسوس جز آن دسته از برند‌های بازار سخت‌افزار است که نیازی به معرفی ندارد. شرکتی که بدون‌شک خیلی از کاربران ویدیوگیم و پلتفرم پی سی چندین بار نام آن به گوششان خورده یا از محصولات آن استفاده کرده‌اند. کیفیت عنصر جدانشدنی سخت‌افزارهای ایسوس است. در این مطلب به سراغ جعبه‌گشایی کیبورد ایسوس ROG Strix Scope Deluxe خواهیم رفت. در کنار این مورد، برخی از ويژگی‌های جالب آن را نیز با یکدیگر مرور می‌کنیم. این محصول را شرکت پانا در اختیار زومجی قرار داده است. 

پانا به‌عنوان تنها واردکننده لوازم جانبی برند Asus شناخته می‌شود. از طرفی دیگر نیز، این شرکت گارانتی کننده انحصاری لوازم جانبی ایسوس است و شما قادر خواهید بود از آن‌ها با خیال راحت خرید کنید. در ادامه می‌توانید ویدیو جعبه‌گشایی کیبورد ایسوس ROG Strix Scope Deluxe را مشاهده کنید. 

برای حمایت از زومجی، لطفا ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

ابتدا به سراغ مشخصات ظاهری برویم. این کیبورد در ابعاد ۳۹ × ۱۳۷ × ۴۴۰ میلی‌متر طراحی شده است. هم‌چنین راگ استریکس حدود ۱ کیلوگرم وزن دارد. جنس بدنه آن نیز از آلومینیوم است. سخت‌افزار موردنظر ایسوس که در کلاس گیمینگ تولیده شده است از طریق کابل USB 2.0 با کانکتور Type-A به رایانه‌های شخصی متصل می‌شوند. اندازه این کیبورد فول سایز (۱۰۰ درصد) است. سازندگان ۱۰۴ کلید روی صفحه آن قرار داده‌اند. حضور قطعه تکیه‌گاه مچ دست در جعبه این کیبورد، راحتی استفاده از آن را وارد مرحله تازه‌ای می‌کند. 

لوگو ROG زیر کیبورد ROG Strix Scope Deluxe
سوییچ‌‌های قرمز رنگ ROG Strix Scope Deluxe
چراغ‌های RGB چند رنگ زیر کیبورد ROG Strix Scope Deluxe
تکیه گاه مچ دست لوگو ROG زیر کیبورد ROG Strix Scope Deluxe

طراحان در ساخت این کیبورد از سوییچ‌های مکانیکال Cherry MX Red با عملکرد واکنشی Linear و Silence استفاده کرده‌اند. همچنین بازه حرکتی این سوییچ ۴ میلی‌متر است. از طرفی دیگر نیز باید گفت، تفاوت رنگ سوییچ‌ها در ساختار زیرین کیبورد سبب می‌شود تا عملکرد آن‌ها با یکدیگر فرق داشته باشد. به‌عنوان مثال سوییچ‌های با رنگ قهوه‌ای عملکرد واکنشی Tactile و Loud را در اختیار خریداران خواهند گذاشت.

ROG Strix Scope Deluxe از نور پس زمینه RGB با قابلیت شخصی‌سازی از طریق نرم‌افزار Aura Sync پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از نرم‌افزار موردنظر طبق سلیقه خود، نورهای پس زمینه این کیبورد را شخصی سازی کنید. حالت‌های مختلفی مثل Color Cycle ،Wave ،Ripple برای انجام این کار استفاده کنید. 

نمای پرسپکتیو کیبورد ROG Strix Scope Deluxe با چراغ بنفش

با‌این حال یکی از جالب‌ترین نکات این کیبورد، قرارگیری یک ست از کلیدهای FPS نقره‌ای رنگ در درون جعبه آن است. شما می‌توانید با استفاده از ابزار تعویض کلید، به راحتی آن‌ها را تغییر داده و با تجربه بسیار با کیفیت‌تری را در بازی‌های سبک شوتر داشته باشید. در کنار این امر، استفاده از ست موردنظر ظاهر کلی سخت‌افزار شما را زیباتر خواهد کرد. از سایر قابلیت‌های ROG Strix Scope Deluxe می‌توان به قابلیت ذخیره‌ی ابری تنظیمات، قابلیت برنامه ریزی کلیدها، زمان پاسخ‌دهی ۱ میلی‌ثانیه و پشتیبانی از نرم‌افزار Armoury Crate اشاره کرد. در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری را از این کیبورد مشاهده کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده