نویسنده: فراز پاشایی
// یکشنبه, ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۹

جعبه گشایی و معرفی کیس GT-AV309-MB اوست

در این مطلب قصد داریم درکنار معرفی کیس GT-AV309-MB شرکت اوست، محتویات درون جعبه آن را نیز مشاهده کنیم. در ادامه با زومجی همراه باشید.

طبق روال ماه‌های گذشته که کیس‌های مختلف شرکت اوست را همراه‌با یکدیگر جعبه‌گشایی کردیم، امروز نیز با یک مدل جدید از کیس‌های شرکت موردنظر آمده‌ایم. مدل GT-AV309-MB که در کلاس گیمینگ طراحی و در بازار عرضه شده است. این کیس از مدیریت نصب کابل پشتیبانی می‌کند. درکنار این امر، ساختار و جنس کیس اوست از ترکیب پلاستیک، شیشه و فلز است.

GT-AV309-MB از مادربرهایی با فرم ATX و Micro-ATX پشتیبانی می‌کند. ‌همچنین شما می‌توانید نورپردازی داخل آن را براساس سلیقه شخصی خود تنظیم کنید. در روزهای گذشته ما در دفتر زومجی به جعبه‌گشایی این کیس پرداختیم و محتویات درون جعبه آن را برای نمایش آماده کردیم. پشتیانی از ۸ عدد اسلات توسعه افقی و ۲ اسلات توسعه عمودی، وجود یک ریموت کنترل RF (رادیویی) و قرار گیری ۴ عدد فن ۱۲۰ میلی‌متری از نوع سوپر سایلنت در ساختار محصول از دیگر نکات مثبت آن است.

کیس‌ اوست توسط شرکت گسترش تجارت تابا در اختیار زومجی قرار گرفته‌ است و برای مشاهده قیمت آن‌، می‌توانید به سایت گسترش تجارت تابا مراجعه کنید.

برای حمایت از زومجی لطفا ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

نظر شما چیست؟ آیا تجربه استفاده از محصولات این برند را داشته‌اید؟ دیدگاه و نظرات خود را با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده