// چهار شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۶

عرضه آپدیت پلی استیشن 5 بازی The Last of Us Part 2

سونی به‌صورت رسمی اعلام کرد که اکنون دارندگان کنسول پلی استیشن 5 می‌توانند با نصب آپدیت جدید بازی The Last of Us Part 2، آن را با رزولوشن و فریم‌ریت بالاتر از قبل اجرا کنند.

لودینگ سریع‌تر، فریم‌ریت 60 و رزولوشن بالاتر

هم‌اکنون می‌توانید به دانلود و نصب آپدیت 1.08 بازی The Last of Us Part 2 استودیو ناتی‌داگ بپردازید. با این آپدیت آن‌هایی که بازی The Last of Us Part II را روی پلی استیشن 5 سونی اجرا می‌کنند، با سرعت بیشتر لودینگ، رزولوشن بالاتر و فریم‌ریت ۶۰ روبه‌رو می‌شوند. سونی همچنین برای اعلام این خبر یک تریلر نه‌چندان بلند از بازی The Last of Us Part 2 پخش کرد که در آن عبارت «بیشتر از ۳۰۰ جایزه‌ی بازی برتر سال» به چشم می‌خورد. زیرا هرگز تا به امروز یک بازی ویدیویی به اندازه‌ی بازی The Last of Us Part II برنده‌ی جایزه بازی برتر سال (Game of The Year) نشده است. این تریلر شامل چند اسپویل و صحنه‌ی خشن هم می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

آپدیت رایگان بازی The Last of Us Part II عملا شامل مواردی است که بسیاری از گیمرها دوست داشتند موقع تجربه‌ی این اثر مثال‌زدنی روی پلی استیشن 5 به آن‌ها دسترسی داشته باشند؛ تا از تجربه‌ی مجدد بازی The Last of Us Part 2 بهره‌ی بیشتری ببرند.

آرن میر، رئیس تیم روابط عمومی ناتی‌داگ می‌نویسد: «تیم ما مشغول کند و کاو در سخت‌افزار پلی استیشن 5 بوده است؛ تا فرصت‌های پیش‌رو برای ارائه‌ی بازی‌ها در آینده را بشناسد. این پچ فقط نشان‌دهنده‌ی اولین قدم ناتی‌داگ در کار با پلی استیشن 5 است. وقتی اخبار بازی بیشتری داشته باشیم، آن‌ها را با شما به اشتراک می‌گذاریم».


منبع Gamatsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده