// دوشنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۹

تریلر هنگام عرضه بازی Agatha Knife

استودیو Mango Protocal تریلر هنگام عرضه بازی ماجراجویی Agatha Knife را منتشر کرد.

جدیدا بازی ماجراجویی Agatha Knife برای رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر شده است. حال در جدیدترین اخبار بازی استودیو منگو پروتوکال (Mango Protocal) تریلر هنگام عرضه آن را منتشر کرده که دنیای عجیب و اتمسفر تاریک این بازی را به نمایش می‌گذارد.

اگر برای اولین‌بار است که نام بازی Agatha Knife به گوشتان می‌خورد در ادامه می‌توانید چکیده داستان آن را مطالعه کنید و از محتوای آن باخبر شوید:

کاربران در این بازی هدایت دختر‌بچه ۷ ساله‌ای با نام آگاتا را در دست می‌گیرند و ماجرای خود را آغاز می‌کنند. آگاتا کار خود را در یک قصابی شروع می‌کند. وقایع بازی از این نقطه آغاز می‌شود و آگاتا خود را سردرگم در میان گوشت‌ها و محیطی خون‌آلود پیدا می‌کند. شما برای از بین بردن ترس حیواناتی که قرار است قصابی شوند به دانشگاه روانشناسی مراجعه می‌کنید تا بتوانید سرنوشت غم‌انگیز این حیوانات را از ذهن آن‌ها پاک کنید. آگاتا با جمع‌آوری اطلاعات قصد دارد به حیوانات بقبولاند که سرنوشتی که انتظار آن‌ها را می‌کشد در حقیقت راهی مخفی برای رسیدن به سعادت و خوشبختی ابدی است.

در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه این بازی را دانلود و تماشا کنید و نگاهی به روند بازی آن بیندازید. بازی مذکور هم اکنون با قیمت ۱۰.۷۹ دلار در استیم به فروش می‌رسد.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده