// دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۰

امکان تجربه Ghost of Tsushima بدون حساب PSN

استودیو ساکر پانچ اعلام کرد که بازیکن‌ها برای تجربه بخش داستانی Ghost of Tsushima نیازی به حساب PSN نخواهند داشت.

تصمیمات اخیر سونی پیرامون لزوم داشتن حساب کاربری در شبکه پلی استیشن برای تجربه Helldivers 2، با واکنش منفی طرفداران بسیاری روبه‌رو شد؛ شرایطی‌‌‌ که سوال‌های بسیاری را برای بازیکن‌های کامپیوتر ایجاد کرد. همزمان با نزدیک‌شدن به عرضه Ghost of Tsushima روی کامپیوتر، گیمرها نمی‌‌دانستند که آیا این بازی نیز به سرنوشتی مشابه دچار خواهد شد یا خیر. اکنون استودیو Sucker Punch با انتشار بیانیه‌ای ابهامات را برطرف کرد.

این استودیو در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) اعلام کرد که بازیکن‌ها برای تجربه بخش داستانی و تک‌نفره بازی نیازی به داشتن حساب کاربری شبکه پلی استیشن ندارند، اما افرادی که قصد تجربه آنلاین و چند‌‌نفره حالت Legends یا استفاده از رابط جدید پلی استیشن را دارند، باید به شبکه پلی استیشن متصل شوند. باتوجه‌به اینکه حالت لجندز به‌صورت کراس‌-پلی قابل‌تجربه است، این موضوع دور از ذهن نبود.

سونی از تصمیم خود مبنی‌بر لزوم ورود به حساب PSN برای تجربه هل‌دایورز ۲ صرف‌نظر کرد

سونی پس از اجباری‌کردن داشتن حساب PSN برای تجربه بازی Helldivers 2 با بازخورد منفی طرفداران مواجه شد. بسیاری از کاربران بازی خود را پس دادند و سونی همچنان با پافشاری بر تصمیم خود، این بازی را از فروشگاه‌‌های بیش از ۱۷۰ کشور حذف کرد. سونی در ادامه با در نظر گرفتن انتقاد‌های طرفداران به این تصمیم، از موضع خود کوتاه آمد. این شرکت طی بیانیه‌ای اظهار داشت:‌ «طرفداران هل‌دایورز، نظرات شما درباره لزوم اتصال حساب پلی استیشن برای تجربه بازی در کامپیوتر را شنیدیم. این تصمیم اجرایی نخواهد شد.»

بازی Ghost of Tsushima Director's Cut در تاریخ ۲۷ اردیبهشت (۱۶ مه) روی کامپیوتر منتشر خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده