نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۰

تریلر Mortal Kombat 1 مبارزات هوملندر را نشان می‌دهد

استودیو ندررلم و شرکت برادران وارنر تریلر جدیدی از بازی Mortal Kombat 1 را برای نمایش مبارزات کاراکتر Homelander پخش کردند.

بازی Mortal Kombat 1 به‌زودی میزبان کاراکتر Homelander از سریال The Boys (پسران) شبکه آمازون پرایم ویدیو خواهد شد. با اینکه هنوز زمان راه‌یابی این مبارز به مورتال کامبت ۱ مشخص نشده است، در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت برادران وارنر و استودیو ندررلم تریلر جدیدی را برای نمایش مبارزات هوم‌لندر پخش کردند.

مدتی قبل تیزر کوتاهی برای نمایش هوم‌لندر پخش شد و با فاصله کوتاهی تریلر جدیدی به نمایش درآمد که این مبارز را در میدان نبرد نشان می‌دهد. آنتونی استار، بازیگر اصلی این کاراکتر در سریال The Boys وظیفه صداپیشگی هوم‌لندر در مورتال کامبت ۱ را برعهده ندارد. این تریلر ظاهر، فیتالیتی بی‌رحمانه و تمایل این مبارز به نوشیدن شیر را نمایش می‌دهد.

بازی Mortal Kombat 1 درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قابل تجربه است. هوم‌لندر در زمانی نامعلوم از بهار ۲۰۲۴ به بازی می‌آید و در تابستان سال جاری باید منتظر تاکدا، ششمین و آخرین مبارز Kombat Pack بود. البته ندررلم برنامه‌های زیادی برای آینده بازی دارد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده