نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۰

سونی از تصمیم عجیب خود برای Helldivers 2 عقب‌نشینی کرد

شرکت سونی اعلام کرد که از تصمیم خود مبنی‌بر لزوم اتصال حساب PSN برای تجربه Helldivers 2 در کامپیوتر صرف‌نظر کرده است.

شرکت Sony به‌دنبال واکنش منفی بسیاری از گیمرها از تصمیم خود مبنی‌بر لزوم ورود به حساب پلی استیشن نتورک برای تجربه نسخه پی‌سی Helldivers 2 عقب‌نشینی کرد. این شرکت هفته گذشته اعلام کرد که به‌زودی کاربران کامپیوتر برای تجربه بازی هل‌دایورز ۲ باید حساب PSN خود را به حساب استیم متصل کنند. این تصمیم نارضایتی بسیاری از بازیکن‌ها را به‌دنبال داشت؛ طوری‌که در آخرهفته بیش از ۲۱۵ هزار نقد منفی برای بازی در استیم به ثبت رسید.

این اتفاق باعث شد که فروش بازی Helldivers 2 در ۱۷۰ منطقه متوقف شود و استیم شروع به بازپرداخت پول خریداران کرد. یوهان پیلستد، مدیرعامل استودیو Arrowhead اخیرا به طرفدارها اطمینان داد که برای رفع این مشکل مشغول مذاکره با پلی استیشن است. اکنون همان‌طور که بسیاری انتظار (امید) داشتند، سونی اعلام کرد که از موضع خود کوتاه آمده است و کاربران کامپیوتر بدون نیاز به ورود به شبکه پلی استیشن می‌توانند بازی هل‌دایورز ۲ را تجربه کنند.

سونی اظهار داشت: «طرفداران هل‌دایورز، نظرات شما درباره لزوم اتصال حساب پلی استیشن برای تجربه بازی را شنیدیم. این تصمیم اجرایی نخواهد شد. به‌دنبال بهترین‌ها برای کاربران کامپیوتر هستیم و بازخوردهای شما برای ما بسیار ارزشمند است. بار دیگر از حمایت‌های مداوم‌تان از Helldivers 2 سپاسگزاریم و شما را در جریان برنامه‌های آتی قرار می‌دهیم.» هنوز معلوم نیست که چه زمانی امکان خریداری دوباره هل‌دایورز ۲ در همه مناطق استیم فراهم می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده