// پنجشنبه, ۱۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۱

انتخاب فیل اسپنسر به عنوان یکی از تاثیرگذارترین مدیران تجاری در صنعت رسانه

رسانه ورایتی به مانند سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ میلادی، فیل اسپنسر را به‌عنوان یکی از تاثیرگذارترین رهبران صنعت رسانه انتخاب کرد.

در جدیدترین اخبار بازی دیدیم که رسانه Variety فهرست Variety500 Honoree را با محوریت فعالیت افراد گوناگون در سال ۲۰۲۲ میلادی منتشر کرد. این فهرست به‌صورت سالانه به معرفی تاثیرگذارترین رهبرها روی صنعت رسانه می‌پردازد. فیل اسپنسر، مدیرعامل Microsoft Gaming و رئیس ایکس باکس در میان افراد انتخاب‌شده قرار دارد.

اسپنسر که بین گیمرهای پلتفرم ایکس باکس طرفدارهای زیادی دارد، به‌عنوان یکی از رهبرهای گیمینگ (Gaming Leaders) انتخاب شده است. او در سال ۲۰۱۸ و در سال ۲۰۱۹ هم توانست نام خود را در Variety500 Honoree ببیند.

فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس روی مبل

ورایتی در وصف انتخاب این مدیر معروف به‌عنوان یکی از افراد حاضر در فهرست امسال نوشت: «پس از اینکه مایکروسافت در سال ۲۰۲۰ میلادی ZeniMax و ناشر ستایش‌شده‌ی آن یعنی بتسدا را با قیمت ۷.۵ میلیارد دلار خریداری کرد، اسپنسر و این غول دنیای تکنولوژی در ماه ژانویه سال ۲۰۲۲ به صنعت شوک وارد کردند؛ با اعلام برنامه‌ای برای تصاحب اکتیویژن بلیزارد، صاحب کال آو دیوتی با پرداخت ۶۹ میلیارد دلار.

این قرارداد، بازی World of Warcraft و Overwatch بلیزارد را هم درکنار Candy Crush و بازی‌های موبایلی محبوب دیگر از شرکت King را با خود به‌دست مایکروسافت می‌رساند. البته هشدارهایی هم وجود دارند. چند شکایت علیه اکتیویژن بلیزارد، این شرکت را به سال‌ها رفتار نادرست در محیط کار تا بالاترین سطح مدیریت متهم می‌کند؛ تا شخص بابی کوتیک، مدیرعامل شرکت. تحقیقات ایالتی در رابطه با شرکت [اکتیویژن بلیزارد] همچنان ادامه دارد. علاوه‌بر این، بررسی موشکافانه‌ی قرارداد توسط سازمان‌های نظارتی که انتظار می‌رفت در سال ۲۰۲۳ به اتمام برسد، حالا با تلاش FTC برای جلوگیری از خرید به اوج خود رسیده است.

در آن سو بالاخره یک اقتباس لایواکشن از هیلو، مجموعه‌ی دارای امضای ایکس باکس وجود دارد که از ماه مارس در شبکه پارامونت پلاس پخش شد».

از مدتی قبل به‌صورت رسمی باتوجه‌به اخبار سینما و تلویزیون اطلاع داریم که سریال هیلو برای فصل دوم هم تمدید شده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده