نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۱

دماسنج: از خرید بانجی توسط سونی تا آتاری و NFT

در دماسنج این هفته، همان‌طور که قول داده بودیم به خرید بانجی توسط سونی می‌پردازیم، از آتاری و NFT می‌گوییم و تایید ساخت GTA VI را مرور می‌کنیم.

طی هفت روز گذشته، اتفاقات بسیار زیادی در دنیای سرگرمی رخ داد که شاید بتوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین آن را خریداری شدن بانجی توسط سونی برشمرد. خبری که قول داده بودیم در دماسنج این هفته به آن بپردازیم. در ادامه، سری به آتاری و ورود عجیبش به دنیای NFTها زده‌ایم. ورودی که با ترکیب NFT با لوت‌باکس‌ها آغاز شد! در دماسنج این هفته، این خبر را مرور می‌کنیم.

اما شاید بعد از خرید سونی، مهم‌ترین خبر هفت روز گذشته، تایید ساخت GTA VI توسط راک‌استار بود. اتفاقی که با یک توییت اعلام شد و خبر ناراحت‌کننده این بود که راک‌استار هیچ تصویر، ویدیو یا حتی لوگویی از این بازی منتشر نکرد و صرفا به یک توییت در رابطه با این بازی بسنده کرد. در این دماسنج، کمی هم به راک‌استار گیر می‌دهیم.

در ادامه، در رابطه با به تعویق افتادن فصل اول بازی Battlefield 2042 صحبت می‌کنیم و از پارامونت و تایید ساخت قسمت ششم فیلم جیغ می‌گوییم. اگر می‌خواهید از مهم‌ترین اخبار هفته گذشته مطلع شوید، دماسنج را از دست ندهید:

تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده