// یکشنبه, ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۷

وجود بیشتر از ۹۰ مسیر اتومبیل‌رانی در بازی Gran Turismo 7

به‌صورت رسمی تایید شد که تعداد مسیرهای رانندگی بازی Gran Turismo 7 بیشتر از قسمت قبلی مجموعه است.

یک رسانه‌ی معتبر ژاپنی تایید کرد که در بازی Gran Turismo 7 با بیشتر از ۴۲۰ خودرو و بیشتر از ۹۰ مسیر مسابقه مواجه خواهیم شد. در مقایسه با وضعیت برخی از قسمت‌های این مجموعه از جمله خود بازی Gran Turismo Sport در زمان عرضه، هر دو عدد بسیار خوب به‌نظر می‌رسند. البته که پشتیبانی استودیو Polyphony Digital سونی از بازی گرن توریزمو 7 می‌تواند تعداد خودروها، مسیرها و حالات مختلف هر مسیر را افزایش دهد.

هر ۹۰ مسیر با چشم‌اندازها و شرایط آب‌وهوایی واقعی ساخته شده‌اند. همچنین تایید شد GT Mode که بسیاری از طرفدارها مشتاق بازگشت آن در بازی Gran Turismo 7 بودند، در جدیدترین بازی ریسینگ پلی استیشن قرار گرفته است. تازه رویدادهای متفاوتی نیز در بازی گرن توریزمو 7 برای مسابقه دادن و حتی خرید، فروش و تنظیم فنی خودرو برگزار می‌شوند.

پوستر بازی Gran Turismo 7 سونی

رویدادهای متفاوتی در بازی گرن توریزمو 7 برای مسابقه و حتی خرید، فروش و تنظیم فنی خودرو برگزار می‌شوند

بازی Gran Turismo 7 تجربه‌ی تک‌نفره‌ی مفصلی را تقدیم گیمرها خواهد کرد. در Brand Central می‌توانید سراغ خریداری بیشتر از ۳۰۰ ماشین بروید که محصول سال‌های ۲۰۱۱ به بعد هستند و به بیشتر از ۶۰ برند مختلف تعلق دارند. در بخش Used Cars Dealer به اتومبیل‌هایی دسترسی پیدا می‌کنید که دیگر در جهان واقعی تولید نمی‌شوند و محصولات دهه‌های ۸۰ و ۹۰ میلادی هستند. هر روز شاهد اضافه شدن یک اتومبیل به این بخش خواهیم بود.

در گاراژ می‌توانید بیشتر از ۱۰۰۰ ماشین خود را نگه‌داری کنید. درست است که بازی Gran Turismo 7 در روز عرضه شامل بیشتر از ۴۲۰ مدل اتومبیل می‌شود، اما از یاد نبرید که گیمر توانایی شخصی‌سازی ظاهری و فنی هرکدام از آن‌ها را دارد. در نتیجه نسخه‌های متفاوتی از یک ماشین می‌توانند در گاراژ شما وجود داشته باشند. موتور، لاستیک، ترمز، سوسپانسیون و موارد دیگر می‌توانند با خریدها و شخصی‌سازی‌های شما تغییر کنند. تعداد بسیار زیادی از قطعات در بازی وجود دارند تا بازیکن از امکانات لازم برای شخصی‌سازی فنی مناسب خودرو برخوردار باشد؛ از جمله سوپرشارژر و توربوشارژر. وزن ماشین و استحکام آن هم براساس شخصی‌سازی‌های فنی شما دچار تغییر می‌شود.

پیست لمانز در بازی Gran Turismo 7 در حالت بارانی

در بخش GT Auto می‌توانید با ۱۳۰ چرخ و بیشتر از ۶۰۰ قطعه آیرودینامیک به ایجاد تغییر در اتومبیل خود بپردازید. تعویض روغن، شست‌وشوی ماشین، رنگ‌آمیزی اتومبیل و انواع‌واقسام شخصی‌سازی‌های ظاهری هم در دسترس شما قرار دارند. رسانه‌ی ژاپنی روی وجود بیشتر از ۲۵۰۰ لوکیشن از بیشتر از ۴۰ کشور مختلف در بازی گرن توریزمو 7 را هم تایید کرده است. شما در این مکان‌های متفاوت می‌توانید به تصویربرداری واقع‌گرایانه از اتومبیل‌های گوناگون خود بپردازید.

بازی Gran Turismo 7 در بخش License Center به گیمرهای مختلف رانندگی را از پایه یاد می‌دهد؛ تا قدم به قدم روی تکنیک‌های مختلف تسلط پیدا کنیم و تفاوت رانندگی در مسیرهای اتومبیل‌رانندگی گوناگون را بفهمیم. در بخش Mission Challenge همان‌گونه که از اسم آن پیدا است، با مسابقات مختلف مربوط‌به مواردی همچون دریفت کشیدن و رسیدن به حداکثر سرعت روبه‌رو می‌شوید. همچنین امکان مسابقه دادن همزمان با شنیدن موسیقی جذاب را دارید. از لمانز تا نوربورگ‌رینگ را در گرن توریزمو 7 خواهید دید و مسیرهای مسابقه‌ی قدیمی و محبوب خلق‌شده توسط خود مجموعه همچون Trail Mountain هم در این بازی ریسینگ حضور دارند.

بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی در تاریخ ۴ مارس (۱۳ اسفند)، بازی Gran Turismo 7 را برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه خواهد کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده