// چهار شنبه, ۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۸

استودیو بازی‌سازی Firesprite پلی استیشن با یک خرید جدید گسترش یافت

استودیو Firesprite که بزرگ‌ترین تیم فرست-پارتی پلی استیشن سونی در بریتانیا است، استودیو Fabrik Games را خریداری کرد.

Firesprite که سونی به‌تازگی با خریداری کامل آن را تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین استودیوهای اختصاصی خود کرد، اکنون استودیو Fabrik Games را خریده است تا بزرگ‌تر از قبل شود. استودیو Firesprite اکنون ۲۶۵ بازی‌ساز را در خود جا داده است، همچنان به استخدام نیروهای بیشتر می‌پردازد و استودیو Fabrik Games به‌صورت کامل به آن تعلق دارد. استودیو Firesprite در شهر لیورپول و استودیو Fabrik Games در شهر منچستر قرار دارد.

بازی Filthy Lucre و بازی The Lost Bear آثار استودیو Fabrik Games هستند و این تیم قبلا با Firesprite در ساخت بازی The Persistence همکاری داشته است. مطابق گزارش‌ها همین حالا استودیو Firesprite روی سه بازی ویدیویی مختلف کار می‌کند و باید صبر کرد و دید که این تیم بزرگ چه آثاری را در نسل ۹ تحویل گیمرهای پلی استیشن 5 سونی می‌دهد.

پروژه‌های مورد بحث هنوز به‌صورت رسمی معرفی نشده‌اند. اما شایعات می‌گویند که یکی از آن‌ها بازی واقعیت مجازی در جهان مجموعه‌ی Horizon استودیو گوریلا گیمز است و دو محصول دیگر به ترتیب یک بازی شوتر مولتی‌پلیر آنلاین متفاوت و یک بازی ماجراجویانه‌ی سیاه و پرخرج خواهند بود. البته که فعلا هیچ‌کدام از این توصیفات را نمی‌توان رسمی و ۱۰۰ درصدی دانست. آن‌ها حاصل ترکیب برخی از گزارش‌ها با موارد ذکرشده در آگهی‌های استخدام استودیو Firesprite هستند.


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده