نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۵

بازی موبایل سونیک رامبل در راه است

سگا احتمالا به‌زودی از بازی Sonic Rumble رونمایی خواهد کرد که اثری مشابه Fall Guys: Ultimate Knockout خواهد بود.

طرفدارها باید در ماه‌های آتی منتظر آثار زیادی از مجموعه سونیک نظیر بازی Sonic X Shadow Generations و فیلم سونیک خارپشت ۳ باشند. به‌نظر می‌رسد که آثار معرفی‌نشده دیگری از این مجموعه در راه است. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت سگا احتمالا به‌زودی از بازی جدیدی با نام Sonic Rumble رونمایی می‌کند.

همان‌طور که Midori، افشاگر خوش‌سابقه آثار سگا و اتلوس، در شبکه اجتماعی ایکس ادعا کرد، سگا برای معرفی بازی Sonic Rumble در آینده نزدیک برنامه دارد که یک اسپین-آف الهام‌گرفته از بازی بتل رویال Fall Guys: Ultimate Knockout استودیو Mediatonic است. گویا این بازی برای انتشار روی موبایل مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد.

این افشاگر سرشناس اعلام کرد که شرکت Sega تعدادی دامنه برای این بازی ازجمله Sonicrumble.com، Preview-sonicrumble.sega.com و Sonicrumble.sega.com ثبت کرده است؛ هرچند درحال‌حاضر نمی‌توان به آن‌ها دسترسی داشت. هنوز زمان معرفی بازی احتمالی Sonic Rumble مشخص نیست و نمی‌دانیم که چه زمانی باید منتظر عرضه آن بود. مدتی قبل Midori ادعا کرد که دنباله بازی Sonic Frontiers در دست تولید قرار دارد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده