// سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۱

تعداد بازیکنان Final Fantasy XIV از مرز ۱۰ میلیون نفر عبور کرد

کمپانی اسکوئر انیکس با انتشار آماری تایید کرده است که تعداد بازیکنان بازی نقش‌آفرینی آنلاین Final Fantasy XIV روی پی‌سی و پلی‌استیشن 4 از مرز ۱۰ میلیون نفر عبور کرده است.

اسکوئر انیکس، ناشر سری فاینال فانتزی، پس از عرضه‌ی بسته‌ی الحاقی Final Fantasy XIV: Stormblood تعداد بازیکنان این بازی را بیش از ۱۰ میلیون نفر اعلام کرد. همان‌طور که قبلا نیز در اخبار بازی خوانده بودید، این بسته‌ی الحاقی دو کلاس شغل جدید به بازی اضافه می‌کند و سقف لول بازیکنان را نیز بالاتر می‌برد. همچنین آپدیت‌های منتشر شده بعد از بسته‌ی الحاقی Stormblood، ویژگی‌های دیگری نظیر پیشرفت در شغل بازیکنان و Raidهای مخصوص لول‌های بالا را هم به بازی Final Fantasy XIV اضافه‌ کرده‌اند.

عدد ۱۰ میلیونی که توسط اسکوئر انیکس تایید شده‌ شامل همه‌‌ی اکانت‌هایی است که از زمان انتشار بازی Final Fantasy XIV تاکنون در این بازی ثبت شده‌اند. در این آمار، بازیکنانی که در مدت آزمایشی، بازی را امتحان کرده‌اند نیز در کنار خریداران بازی حساب شده‌‌اند.

همزمان با این اطلاعات،‌ آپدیت Moonfire Faire بازی Final Fantasy XIV نیز برای دانلود قرار گرفته‌ است. در این آپدیت، که چند ماموریت و لباس جدید به بازی اضافه می‌کند، بازیکنان باید در برابر Ultros مقاومت کنند و او را شکست بدهند.

در بخش آزمایشی Final Fantasy XIV می‌توانید بدون هیچ پرداختی، روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 3 یا پی سی تا لول ۳۵ پیشرفت کنید و ۸ کاراکتر را نیز بدون محدودیت بسازید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده