نویسنده: کیان کاظمی
// سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹

تنوع سلاح و تجهیزات در بازی Call of Duty: WW2 تنها جنبه تزئینی دارد

اسلج‌همر گیمز اطلاعات محدود اما هیجان‌انگیزی از بازی Call of Duty: WW2 به اشتراک گذاشته است.

اسلج همر گیمز در جدیدترین اخبار بازی اطلاعات هیجان‌انگیزی در مورد بازی Call of Duty: WW2 به اشتراک گذاشته است. با اینکه این اطلاعات محدود هستند، اما نوید رفع مشکلات طولانی مدتی را که گریبان‌گیر سری Call of Duty بوده است داده‌اند و بدون شک شنیدن آن‌ها موجب خوشحالی طرفداران خواهد شد.

بازی Call of Duty: WW2 قرار است تغییرات بزرگی در مجموعه ایجاد کند؛ نه‌تنها به خاطر بازگشت به جنگ جهانی دوم، بلکه به لطف ویژگی‌های جدید فراوانی که استودیو اسلج‌همر گیمز در بازی پیاده‌سازی کرده و موجب تجربه بهتری در مقایسه با نسخه‌های قبلی مجموعه خواهد شد.

یکی از موارد به‌خصوصی که در نسخه‌های اخیر Call of Duty وجود دارد و طرفداران تنفر فراوانی از آن دارند، مربوط به Loot dropها می‌شود. دلیل این تنفر هم ساده است و به قدرت‌های مختلف سلاحی که به دست می‌آورید مربوط می‌شود. به این ترتیب، دریافت سلاح خوب به مهارت مربوط نیست و کاملا شانسی است. این سیستم از بازی Advanced Warfare ساخته خود اسلج‌همر گیمز آغاز به‌کار کرد؛ اما این استودیو می‌گوید که در بازی Call of Duty: WWII خبری از این ویژگی نیست.

در جلسه پرسشی اخیر ردیت، چندین کاربر از مایکل کندری، مدیر استودیو پرسیدند که سیستم Supply Drops در بازی جدید چگونه خواهد بود. موسس استودیو تایید کرد که تنوع نسخه‌های سلاح و تجهیزات در بازی منجر به دستیابی به قدرت‌های متفاوتی نخواهند شد. کندری می‌گوید:

بله. تنوع نسخه‌های تمامی سلاح‌ها و تجهیزات در سیستم Supply Drops بازی Call of Duty: WW2 تنها جنبه تزئینی دارد. بنابراین نسخه‌های مختلف سلاح‌ها قدرت‌های متفاوتی نخواهند داشت.

نکته جالب‌تر اینکه بازی روشی را برای دسترسی بازیکنان به این آیتم‌ها ارائه می‌دهد که براساس سیستم مولد آیتم تصادفی نخواهند بود. به این ترتیب، عنصر شانس تا حد امکان از بازی حذف شده است. کندری افزود:

ما همچنین به بازیکنان Collections و Collection Bounties ارائه می‌دهیم و مسیر مستقیمی برای طرفداران فراهم می‌کنیم تا بتوانند در تمامی حالت‌های بخش چندنفره و Headquarters آیتم دریافت کنند.

Headquarters یک فضای اجتماعی جدید داخل بازی است و برای اولین بار در مجموعه شاهد آن هستیم. هر Headquarter یا پایگاه مرکزی تا ۴۸ بازیکن را پشتیبانی می‌کند و داخل آن می‌توانید به انجام چندین فعالیت مشغول شوید.

یکی دیگر از مشکلات طولانی مدت بازیکنان Call of Duty به لگ سرورها بازمی‌گردد. با وجود اینکه تجربه آنلاین ضعیف و مشکل‌دار دلایل مختلفی دارد، با این حال یک مورد به‌خصوص وجود دارد که هنگام مجزا کردن مشکلات به کار شما خواهد آمد و آن هم تیک‌ریت سرور است.

به طور خلاصه، تیک‌ریت تعداد دفعاتی است که سرور اطلاعات را از کلاینت دریافت و ارسال می‌کند. قبلا تیک‌ریت سرورهای Call of Duty زیر ۶۰ هرتز و معمولا ۲۰ هرتز بود. طبق گفته کندری، تیک‌ریت سرورها در بازی Call of Duty: WW2 معادل با ۶۰ هرتز خواهد بود. کندری می‌گوید:

هنگامی که پهنای باند شبکه بگذارد، ما بسته‌ها را در هر ثانیه ۶۰ بار از هر دو جهت بروزرسانی می‌کنیم.

این موضوع به طور خودکار مانع از ارتباط نظیر به نظیر (peer-to-peer) برای بازی نمی‌شود؛ چرا که سری Call of Duty از بازی Ghosts با تکیه بر یک سیستم هیبریدی کار می‌کند. منظور از جمله کندری این است که هنگامی که پهنای باند خوبی داشته باشید و بازی تصمیم بگیرد شما را در سرور اختصاصی قرار دهد، تجربه بهتری در مقایسه با نسخه‌های گذشته خواهید داشت.

بازی Call of Duty: WW2 در تاریخ سوم نوامبر (۱۲ آبان) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. عرضه بازی برای نینتندو سوییچ رسما تکذیب شده است.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده