// شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۵

مایکروسافت برنامه ویژه‌ای برای Hellblade 2 دارد

مایکروسافت به‌زودی کمپین تبلیغاتی بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 استودیو Ninja Theory را آغاز خواهد کرد.

۲۰۲۴ سال شلوغی برای ایکس باکس خواهد بود و با اینکه اکثر آثار فرست-پارتی این کنسول در نیمه دوم سال عرضه خواهند شد، یکی از مهم‌ترین بازی‌های مایکروسافت به‌زودی دردسترس گیمرها قرار می‌گیرد. بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 استودیو Ninja Theory کمتر از سه هفته دیگر منتشر می‌شود و  ردموندی‌ها خیلی زود و قبل از عرضه بازی به‌سراغ شروع کمپین تبلیغاتی این بازی اکشن ماجراجویی مورد انتظار خواهند رفت.

آرون گرینبرگ، معاون بازاریابی ایکس باکس در شبکه اجتماعی ایکس به برنامه‌های تبلیغاتی جهانی و منطقه‌ای برای پشتیبانی از هل‌بلید ۲ اشاره کرد. او اعلام کرد که این بازاریابی از یکشنبه هفته جاری شروع خواهد شد و شامل کمپین رسانه‌ای این ویدیوگیم، همکاری با سایر برندها برای تبلیغات و موارد دیگری می‌شود. مایکروسافت ظاهرا برنامه ویژه‌ای برای ایسلند، محل وقوع بازی در نظر گرفته است، اما جزئیات آن هنوز معلوم نیست.

درعین‌حال استودیو نینجا تئوری، سازنده Hellblade 2 هم گفته است که تا روز عرضه بازی به‌شکل روزانه مورد جدیدی را در توییتر به اشتراک خواهد گذاشت. تاکنون یک تصویر گیم‌پلی جدید، تصویری نشان‌گر رزولوشن فوق-عریض نسخه پی‌سی و سیستم مور دنیاز برای تجربه بازی در کامپیوتر منتشر شده است.

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 در تاریخ ۱ خرداد (۲۱ مه) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد و از همان روز نخست انتشار به سرویس گیم پس راه می‌یابد. 


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده