نویسنده: کیان کاظمی
// دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰

بازی Call Of Duty: WW2 برای نینتندو سوییچ عرضه نخواهد شد

استودیو Sledgehammer Games تاکید کرد قصد عرضه بازی Call Of Duty: WW2 برای نینتندو سوییچ را ندارد.

چندی پیش، یکی از سازندگان بازی Call Of Duty: WW2 گفته بود که استودیو برنامه‌ای جهت عرضه این بازی تیراندازی اول-شخص برای نینتندو سوییچ ندارد. این سخنان، موجب پدیدار شدن احتمال رخ دادن این اتفاق پس از عرضه بازی برای پلتفرم‌های اصلی شد؛ اما امروز استودیو اسلج همر گیمز در جدیدترین اخبار بازی پاسخی مختصر و قطعی در این مورد ارائه داد.

اخیرا در جلسه پرسش و پاسخ استودیو Sledgehammer در ردیت، یکی از کاربران پرسید: «آره یا نه؟ آیا Call Of Duty WWII برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود؟» و اسلج‌همر پاسخ داد: «خیر.» در تصویر پایین می‌توانید این پرسش و پاسخ را مشاهده کنید:

بازی Call Of Duty: WW2

عدم عرضه بازی Call of Duty: WWII برای نینتندو سوییچ چندان هم غافلگیرکننده نیست. مایکل کندری، مدیر اسلج‌همر، در توییتر گفته بود که تصمیم عدم پشتیبانی بازی از سوییچ توسط «بچه‌های کسب‌وکار اکتیویژن» گرفته شده است. چند وقتی می‌شود که سری Call of Duty قید کنسول‌های نینتندو را زده است. آخرین نسخه از این مجموعه که برای یک کنسول نینتندو عرضه شده بود، به سال ۲۰۱۳ و بازی Call of Duty: Ghosts بازمی‌گردد که شاهد عرضه آن برای Wii U بودیم.

اخیرا خبر عدم عرضه چندین بازی مالتی پلتفرم دیگر برای نینتندو سوییچ هم تایید شده که از آن‌ها می‌توان به بازی Raiders of the Broken Planet، بازی The Witness و بازی Middle-earth: Shadow of War اشاره کرد.

تاریخ انتشار بازی Call of Duty: WWII مصادف با سوم نوامبر (۱۲ آبان) است و پلتفرم‌های مقصد آن رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان هستند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده