نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۳

بازی بعدی تل تیل گیمز احتمالا Guardians of the Galaxy خواهد بود

به استناد گزارش سایت یوروگیمر، تل‌تیل گیمز در حال ساخت بازی Guardians of the Galaxy است.

اولین بار در سال ۲۰۱۵ بود که مشخص شد استودیو تل‌تیل گیمز، سازنده بازی‌های داستان‌محور تحسین‌شده‌ای چون The Walking Dead یا Game of Thrones، یک بازی در مورد کمیک‌های مارول خواهد ساخت و حال اعلام شده است که این بازی، قرار است Guardians of the Galaxy باشد.

این خبر را ابتدا سایت یوروگیمر اعلام کرد و گفت که از منابع معتبری این خبر را دریافت کرده است و پس از آن گیم‌اسپات هم با استفاده از منابع مورد اعتماد خود این خبر را تایید کرد. البته هنوز تل‌تیل گیمز شخصا توضیحی در این مورد ارائه نکرده است.

معمولا در جریان رویداد‌های The Game Awards، تل‌تیل گیمز از یک بازی جدید رونمایی می‌کند. به طوریکه بازی بتمن این استودیو در جریان مراسم «جوایز بازی‌های ویدیویی» سال گذشته معرفی شد. به همین دلیل هم احتمال دارد که در جریان رویداد The Game Awards امسال هم شاهد معرفی بازی Guardians of the Galaxy این استودیو باشیم.

اما حتی در صورتی که این بازی تایید شود، دو احتمال در مورد محتوای آن وجود دارد؛ یک اینکه بازی بر اساس کمیک‌های مارول این سری ساخته شود و دوم اینکه این بازی با محوریت فیلم‌های Guardians of the Galaxy باشد و از بازیگران فیلم در آن استفاده شود. البته مورد دوم محتمل‌تر به نظر می‌رسد؛ چرا که فیلم Guardians of the Galaxy Vol 2 در سال ۲۰۱۷ اکران خواهد شد و تل‌تیل هم پیش از این گفته بود که بازی مارول آن‌ها نیز در سال ۲۰۱۷ عرضه می‌شود و ممکن است این بازی همزمان با فیلم و به نوعی به عنوان مکمل آن عرضه شود.

نظر شما در این مورد چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده